Klinika Le Spa, zrób coś dla siebie.

07:34
Żadna z nas nie jest idealna. Która z nas nie marzyła o poprawieniu biustu, ust, nosa czy czegokolwiek innego. 
Gabinet SPA to coś o czym marzy każda. 



"Le Spa to miejsce łączące medycynę estetyczną, gabinet kosmetyczny oraz salon masażu, wymarzone dla tych,
którzy zawsze pragną czuć się świetnie w swojej skórze. Goście Le Spa docenią kameralny nastrój klimatycznych
wnętrz i bogatą ofertę zabiegów, precyzyjnie dobranych w oparciu o światowe osiągnięcia kosmetologii
i medycyny piękna."


Klinika Le Spa (www.lespa.pl)mieści się w Warszawie. Dla niektórych może to być daleko, ale jeśli ja bym się zdecydowała na taki zabieg to wybrałabym profesjonalny salon, w którym odnalazłabym spokój, renomę czy profesjonalną pomoc. 


Zabiegów jest mnóstwo, oferta jest obszerna. Każda znajdzie interesującą ofertę dla siebie.


Ja bym z chęcią wypróbowała masaż ! Żyjemy w biegu, praca, dom, dzieci, że zapominamy o sobie. Warto czasem zrobić coś dla siebie, zatrzymać się na chwilę. 

Każda z nas jest piękna, ale każda też ma wady, które by chciała poprawić. 
Klinika Le Spa gwarantuje zadowolenie klientów.


To też dobra okazja, aby wykupić Mamie w prezencie wizytę w takiej klinice.
Gdybym mogła się wybrać do takiej kliniki to oprócz masażu wybrałabym oczyszczanie twarzy. 



Gwiazdy takie jak Agnieszka Więdłocha, Martyna Krupińska czy Maja Bohosiewicz również korzystają z zabiegów oferowanych przez tę klinikę. 

15 komentarzy:

  1. A mi marzy się w przyszłości praca w takiej klinice :D Chciałabym zrobić karierę jako kosmetolog :) Ale wizytą w takim SPA i chwilą relaksu bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mhmm chętnie bym tam spędziła chociaż jednem dzień <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pogardziłabym wizyta w takiej klinice. Na razie muszą mi wystarczyć zabiegi w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj chociaż godzinkę poproszę to odpocznę od rutyny! 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się masaż gorącą czekoladą, podobno jest baaardzo relaksujący:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym z chęcią w SPA się znalazła :) ehhh... marzenia ściętej głowy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, taka forma relaksu zupełnie nie jest dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł na prezent takze dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że SPA nic by mi nie dało ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje marzenie to wypad do spa! Mamy teraz w planach, taki wieczór panieński zrobić koleżance, to będzie chyba rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj taki relaks jest dla mnie wskazany.
    Zaciekawiłas mnie miejscem :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybrałabym się do takiej kliniki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.