Kuracja uszczelniająca naczynka z witaminą K od Dermofuture, recenzja.

Wczoraj pisałam post o kosmetykach do włosów, które dostałam do przetestowania od Michała z bloga Twoje źródło urody , a na dziś zostało mi do opisania kuracja uszczelniająca naczynka z witaminą K.


Kosmetyk mieści się w niewielkiej buteleczce z ciemnego szkła o pojemności 20 ml.
Kurację dozujemy za pomocą pipety co pozwala nam na wydobycie takiej ilości produktu jakiej potrzebujemy bez marnowania większej ilości.


Zapach nie powala na kolana,ale też nie jest drażniący, za to mistrzem okazała się konsystencja. Nie spływa z twarzy i jest trochę podobna do galarety. Szybko się wchłania co lubię, ponieważ przy dziecku lubię kosmetyki sprawdzone , na które nie muszę czekać godzinami aż się wchłoną.

Ten kosmetyk niestety nie jest trafiony pode mnie, ponieważ nie mam problemu z naczynkami - oddałam go Cioci, która zachwala sobie produkt. U mnie jedynie sprawdził się pod kątem tego, że fajnie nawilżało mi skórę na twarzy.

Kuracja jest bardzo wydajna przez co produkt starczy Nam na bardzo długo. 



Znacie kosmetyki od Dermofuture? 

30 komentarzy:

  1. wygląda na całkiem ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam te kosmetyki tylko z opowiadań blogerek :)
    Z chęcią bym coś od nich wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem ciekawa tego produktu 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o nim kiedyś i właściwie coś takiego mnie i Mamie by się przydało! Zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam problemów z naczynkami, więc nie znam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie występuje tendencja do pękania naczynek, więc by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem, że testowałaś z ciocią wspólnie dzień w dzień? Wymieniałyście się, czy jak, bo troszkę nie zrozumiałam Twojego posta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, akurat jak testowałam to byłam u cioci i jak wyjezdzalam to już go jej zostawiłam.

      Usuń
  8. A ja bym z checia przygarnela ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Może za krótkie stosowanie.
    Ja jie Lubie tego typu kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja równiez lubię sprawdzone kosmetyki , ze względu na dzieci, zazwyczaj robie wszystko szybko :)
    Dobrze że chociaż dobrze nawiżył Twoją skórę!
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe jak spisało by się u mnie.
    Przygarnęła bym <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego produktu, ale chyba też nie chcę poznać :D Nie mam problemu z naczynkami, więc nie jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyk niestety nie dla mnie, ale moja babcia ma z tym problemy, więc może w prezencie jej sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ja nie musze naszczescie uzywac

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi by się przydał taki kosmetyk bo ja mam naczynka. Musze zobaczyć czy u nas jest.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam produktu :) być może dlatego, ze ja również nie mam z naczynkami kłopotu i zwyczajnie nie był mi potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej firmy. Nie mam problemu z naczynkami ale może jakiś inny produkt przypadłby mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie mam póki co problemu z naczynkami, ale jeżeli ciocia zachwala, to musi być dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem efektów po dłuższym czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe jak po dłuższym czasie będzie działał. Zapowiada się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  21. O tej kuracji słyszałam sporo dobrego. Osobiście nie mam takich problemów ze skórą ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na szczęście na razie nie mam problemów z naczynkami :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Na chwilę obecną jeszcze nie potrzebuję tego typu kosmetyku , ale marka mi znana:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie mam problemu z naczynkami ale tesciowej podpowiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie uzywam takich kosmetyków bo nie mam problemu z naczynkami, ale może mamie i jej pomoże

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger