Pomysł na prezent z okazji dnia mężczyzny. mygiftdna, recenzja.

13:39
Kilka dni temu nawiązałam współpracę ze sklepem Mygiftdna . 
Długo się zastanawiałam co mam wybrać, bo chciałam kilka rzeczy, ale w końcu postawiłam na rzeczy dla mojego faceta. Dzisiaj jest 10.03 - dzień mężczyzny.
Lubię rozpieszczać swojego faceta i dawać mu prezenty.

Zdecydowałam się na portfel i kubek.


Stwierdziłam, że mojemu przyda się nowy portfel, bo jego stary wołał o pomstę do nieba. 
Sklep oferuje naprawdę szeroką gamę portfelów i na pewno każdy znajdzie dla siebie odpowiedni. 
Wzięłam z napisem "kiedyś byłem milionerem , teraz mam żonę" --> małżeństwem jeszcze nie jesteśmy, ale już niedługo ;)

Mojemu bardzo się spodobał, jedynie do czego się przyczepił to to, że nie ma zapięcia. 
Portfel jest elegancki i skórzany. 
Posiada miejsce na bilon, 2 kieszenie na banknoty, 6 miejsc na karty kredytowe, 5 kieszeni na dokumenty.




Portfel jest zapakowany w drewniane pudełko, na którym również można umieścić dedykację. 


Drugim prezentem jest kubek do picia.
Kubek bardzo mi się spodobał, widać, że jest porządnie wykonany z wysokiej jakości porcelany. 
Wybrałam ze śmiesznym napisem, aby umiliło mojemu facetowi picie kawy ;) . 




Wszystkim Panom życzę wszystkiego dobrego z okazji Waszego święta !
Ja swojego już rozpieściłam prezentami, a Wy drogie Panie? :D

23 komentarze:

  1. Niestety mój dostał tylko życzenia, ale to ze względu na to, że jest w pracy na Litwie. Jak wróci to dopiero wtedy dostanie prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ważne, aby pamiętać o tych naszych mężczyznach :D

      Usuń
  2. Super prezenty kochana! Portfel i mojemu facetowi by sie przydał! A co do kubka, to napis baaardzo pozytywny, hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kubek również mi się bardzo podoba ! wcale się nie zdziwię jak będe mu ten prezent podbierała hehe

      Usuń
  3. Ten portfel przebija wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł na prezenty. takie trochę z usmiechem

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten portfel jest znakomity :) bardzo mi sie podoba, swietny prezent !

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega przydatne :*


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma nic lepszego od praktycznego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie takie praktyczne prezenty są najlepsze :)
    Portfel bardzo efektowny.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekny i niepowtarzalny prezent ! Uwielbiam spersonalizowane rzeczy 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski napis na portfelu ! Dla mnie strzał w 10 ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Teksty na kubku i na portfelu mega zabawne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Napis na portfelu rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne gadżety :) portfel mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kubek jest świetny :D żałuję, że nie kupiłam takiego mojemu tacie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kubek i portfel bardzo mi się podobają napisy na nich.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.