Pomysł na urodziny dla Niego, czyli randka na strzelnicy.

02:21
Nie wiem jak Wy, ale kupić coś mojemu facetowi to zmora. Albo wszystko ma, albo nie potrzebuje. 
Dałam sobie spokój z typowymi prezentami typu skarpetki czy koszula. Stwierdziłam, że żyje się tylko raz i warto czasem zaszaleć. 

Może to być wspólne wyjście na basen czy też do kina, ale ja lubię ryzyko i adrenalinę, więc wymyśliłam wizytę na strzelnicy.

Sama, gdy chodziłam do technikum często uczęszczałam na strzelnicę i był to świetny pomysł na spędzenie czasu. Nawet między szkołami były zawody w strzelaniu, choć ja osobiście się na to nie pisałam, bo nie lubiłam się zwalniać z zajęć, a dość często były te zawody, więc chodziłam tylko rekreacyjnie.

Asy strzelectwa  to firma, którą tworzą trenerzy, instruktorzy i zawodnicy. Nasza oferta oparta jest na wiedzy i wieloletnim doświadczeniu naszej kadry. 

Oferta skierowana jest do każdego, kto chciałby zacząć swoją przygodę ze strzelectwem. Bez względu na wiek czy płeć. Strzelectwo to dyscyplina dla każdego. Jeżeli do tej pory myśleliście  inaczej to najwyższy czas złamać ten stereotyp.

Firma oferuje również wyrobienie pozwolenia na broń.



Myślę, że to będzie coś nowego, odmiennego i taka forma prezentu spodoba się niejednemu mężczyźnie.


6 komentarzy:

  1. Nooo.. Pomysł super. Na pewno się ucieszy Twój men:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na taki pomysł mój mąż na pewno chętnie by przystał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajny pomysł :) Mógłby się spodobać i mojemu chłopakowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. POmysł jest rewelacyjny i bardzo kreatywny ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł ! Strzał w dziesiątkę :P. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.