ROMWE wishlita #1 2017

U niektórych za oknem już czuć wiosnę. U mnie niestety jeszcze nie, ale już powoli przymierzam się do wiosennych ciuchów i butów. No bo kto nie kocha wiosny? ;> 

Dzisiaj przychodzę z propozycją kilku rzeczy ze sklepu ROMWE.


Niestety miałam problem z wyszukaniem spodni, bo dla grubasów widocznie nie produkują, ale znalazłam ciekawe bluzy i buty, które bym chciała mieć.








I póki co to na razie tyle. Powiem Wam, że nigdy nie miałam butów typu sneakers - wiem wiem, dziwne ! Hahaha. Ale do jeansów jak znalazł. Może uda mi się któreś zamówić. Najgorzej to pewnie z rozmiarem trafić. Jako fanka Pottera bluzę muszę mieć :D 




42 komentarze:

  1. Mi tez się ta bluza podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki bym chętnie przygarneła xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Weź jaki grubas ! :) uspokój się. Fajny zestaw, biel i czern to mój faworyt :) Co do sneakers'ów przybijmy sobie piatke - bo też ich nie mam i jakoś się póki co nimi nie jaram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja powoli się zaczynam jarać :D

      Usuń
  4. Ubrania jak i buty w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sneakersy i mam ich kilka par :) Są mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wybór kochana i oczywiście poklikane ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne propozycje:) oczywiście poklikalam i u siebie proszę o to samo:) pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne bluzy wybrałaś kochana!
    A co do butów, też wolę trochę na sportowo i na płasko:) tak wygodniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + ja mając dziecko to ciężko byłoby mi za nią gonić w szpilkach :D

      Usuń
    2. Hm, No fakt:) a próbowałaś kochana???:)

      Usuń
  9. Ostatnie buty bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza z okularkami świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym :D moze sie kiedys uda zamowic.

      Usuń
  11. Bluza z łapaczem snów jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  12. "It would be a total waste if I buy something expensive and only wear it for a few times.So,after reading your article. I finally made my decision with a blue long sleeve dress"

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ciuszki dla każdej dziewczyny, muszę pokazać ten wpis mojej dziewczynie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. ale świetne ubrania!

    http://podrugiejstroniekartkipl.blogspot.com/2017/03/badz-soba-nie-wierna-kopia-kogos-innego.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybrałaś bardzo fajne rzeczy, poklikane. A biała bluza z okularami Harrego Pottera skradła moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne ciuchy! Uwielbiam takie na co dzień do śmigania :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta potterowska bluza jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko mi sie spodobało :)

    + co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli chcesz zaobserwuj a napewno odwdzięczę się tym samym :*


    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Te bluzy sa naprawde swietne! :) mi niestety z romwe przyszlo za male ubranie :(

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne rzeczy wybrałaś :) ta bluza z piórkami bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ubrania znalazłaś ja choć nie jestem fanem Harrego to z checią ubrałabym taka bluzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluze z okularami chetnie bym zaadoptowała!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  24. Szare buciki absolutnie w moim guście :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy post - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fahne ciuszki ale.dla grubszych standard ze nic niema

    OdpowiedzUsuń
  26. Druga bluza mi się podoba :)
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zestawienie. Oczywiście poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikałam Kochana i dodaje do obs :* Poklikasz i u mnie też proszę? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger