sammydress , recenzja

Paczka przyszła mi niekompletna, ale opiekunka naciska na recenzję. Większość mi przyszła, ale sukienka i breloczek dla koleżanki mi nie przyszło. Pozostaje czekać.

Dziś opiszę Wam 3 produkty, które zamawiałam i doszły.
Będzie to torebka, zegarek i dla koleżanki bluzka dla dziecka. 





Przepiękna różowa torebka. W sam raz na wiosnę. Pomieści drobne bibeloty typu komórka, porftel, chusteczki, pomadka ;)

Z racji tego, że nie ma już torebek wskoczy Wam na torebki ogólnie.





Bluza jeszcze za duża na synka koleżanki, ale mówiła, że nie jest zła ;) 



Dla przypomnienia:




29 komentarzy:

  1. Pamiętam jak rozmawiałyśmy na temat tej torebki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zegarek i torebka. Tylko nie wcisnelabym tam chyba tego, co zawsze taszcze. Ale warto mieć i mniejsze w kolekcji ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi taka mała torebka ułatwia sprawę jak idę tylko na spacer czy plac zabaw. bo wkładam portfel, klucze od domu, chusteczki higieniczne i klucze. i łatwiej mi się wtedy z dzieckiem bawić itp :D

      Usuń
  3. Piękny zegarek i cudowna torebka!!
    Poklikane ;)

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne rzeczy, torebka spodobała mi się najbardziej :)

    http://zanett01.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten zegarek, niestety przyszedł mi z uszkodzonymi wskazówkami ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne!
    Zegarek jak i torebka mnie oczarowały !
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zakupy, najbardziej urzekła mnie kolor torebki :) www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka bardzo mi się spodobała - szczególnie jej fason. Zegarek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że wpadł mi w oko ten zegarek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zegarek cudny. Lubie motywy Paryża :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegarek cudny, a torebka byłaby idealna w kolorze ecri:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale chyba nawet takiego koloru w ofercie nie mieli :D

      Usuń
  12. Wszystkie rzeczy bardzo fajne ;) Synek koleżanki urośnie i bluza będzie dla niego idealna ^^ Bardzo fajny wpis! Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger