Zaczynamy testowanie z LASHVOLUTION

Dostałam do przetestowania serum do rzęs od LashVolution. 
Kilka dni się zastanawiałam czy podjąć współpracę czy też nie. 
Przede wszystkim zadałam sobie pytanie czy potrzebuję tego serum i czego od niego oczekuje? 


Jestem ciekawa efektu dłuższych rzęs, ale też chciałabym aby moje rzęsy były grubsze. Już od kilku dni testuje serum i czekam na efekt końcowy.

W pudełku znalazłam serum i kartonik do zmierzenia długości rzęs. 


Moje rzęsy jakieś różnej długości, ale zobaczymy ile mi urosną przez te kilka tygodni stosowania.


Znacie serum od LashVolution ? Ktoś używał? 
Za kilka tygodni wrócę z postem o efektach. Sama jestem ciekawa.


25 komentarzy:

  1. Bardzo fajne masz rzesy nawet teraz, czekam na efekty kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bradzo ciekawa efektów kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem ciekawa efektów.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to mnie teraz zaciekawilas ☺ nie narzekaj, bo masz calkiem fajne rzesy. Geste do tego. Strasznie ciekawa jestem czy beda efekty 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam na paczkę właśnie :) Ciekawa jestem czy zadziała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O sama jestem ciekawa efektów :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używałam:-) rzęsy nawet nieco urosły :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia i przyjemności w testach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam styczności z żadnym serum do rzęs, chociaż wiele reklam kusi. Ciekawa jestem efektów twojego testowania kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa efektu.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez testuję i z niecierpliwością czekam na efekty 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam na efekty, a swoją drogą to ta miarka jest super! Też bym chciała zobaczyć, jaka długość maja moje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. udanego testowania! :) tej odżywki nie znam, u mnie sprawdza się L4L :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego testowania, aż jestem ciekawa wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na efekty, właśnie zamówiłam tą odżywkę do rzęs! Mam nadzieje, że spisze się rewelacyjnie!
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/h-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam kiedyś i świetnie się u mnie sprawdziła. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.