ASTOR - VOLUME & TINT LASH BEAUTIFIER MASCARA ULTRA BLACK, recenzja.

Kolejnym produktem, który znalazłam w paczce od Drogerii Estrella jest masakra firmy Astor.
Dla mnie ten produkt okazał się absolutnym hitem i bardzo chętnie z niego korzystam, zwłaszcza, że w ostatnim czasie prawie w ogóle nie malowałam rzęs.


Opakowanie jest solidne o pojemności 10 ml. Maskara nada Twoim rzęsom niesamowitej objętości, chociaż u mnie najbardziej spodobał mi się efekt pogrubienia. 

Używając jej na co dzień zauważyłam, że bardziej pogrubia mi rzęsy niż je wydłuża, ale mi to nie przeszkadza, bo właśnie takiego efektu się spodziewałam, więc jak ktoś oczekuje po maskarze długich rzęs aż do nieba to niestety ta maskara się nie nada.


Szczoteczka nie jest silikonowa tak jak w przypadku innych moich tuszów, ale nie mam problemu z precyzyjnym nałożeniem tuszu na rzęsy. 

Maskara bardzo fajnie rozdziela rzęsy nie sklejając ich. Póki co nie zauważyłam, aby tusz się obsypywał, ładnie się utrzymuje cały dzień. 

Cena: 20,99 zł . Myślę, że to dobra cena, bo jakościowo jestem bardzo zadowolona z produktu. 


30 komentarzy:

  1. Szkoda że nie pokazałaś efektu na rzęsach, bo jestem jej ciekawa od pewnego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie można mieć wszystkiego xDD dodam może na fb jak ci tak zależy :D

      Usuń
  2. Ciekawa jestem właśnie jak wygląda na rzęsach :) może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem jak wygląda na rzęsach, dodaj zdjęcie kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie jest silikonowa. Ciekawe jak mi by się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie szukam fajnego tuszu do rzęs. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj nie, szczoteczka kompletnie nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa szczoteczka jeszcze takiej nie miałam... szkoda ze nie ma efektu na rzesach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aparat mi się wyładował w momencie robienia zdjęcia xD , ale na pewno dodam na fp i może na insta.

      Usuń
  8. taka szczoteczka raczej nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podoba mi się szczoteczka, ale w sumie warto może spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używam zbytnio tuszy bo mi oczy łzawią 😮

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczoteczka zupełnie nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie lubię takie szczoteczki :) Czekam na zdjęcie tak jak moje przedmówczynie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja lubię takie nie silikonowe szczoteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj, chyba nie byłby to tusz dla mnie. Nie taka szczoteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Polubiłam się z tym tuszem. Używam go teraz przy każdym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczoteczka niestety też nie dla mnie, jestem z tych co szukają rzęs do nieba, więc ciągle poszukuje swojego ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż zobaczę sobie na stronkę tej drogerii, bo jeszcze o niej nie słyszałam. A co to za śmiech jak próbuję kliknąć prawym przyciskiem myszki na logo tej drogerii ???
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja uwielbiam tą maskarę :) Swietnie wydłuża i pogrubia rzesy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt również zależy od rzęs, myślę że u mnie sprawdziła by się :) Efekt na rzesach mogłaś Kochana pokazać 😃
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nie lubię maskar marki astor

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze jestem sceptycznie nastawiona do szczoteczek, które nie są silikonowe, chociaż efekt tego zagęszczenia mnie ciekawi :) Jeżeli chodzi o mascary do rzęs jestem konsekwentna i zaczynam jedną dopiero wtedy, gdy skończę wcześniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się szczotka
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, również zaobserwowałam :)

      Usuń
  23. Mam i jestem bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger