Bourjois Korektor Radiance Reveal, recenzja.

Dziś opiszę Wam korektor, który znalazł się w kosmetykach od Drogerii Estrella. 
Za korektorami zbytnio nie przepadam, ale ten mnie ujął, dosłownie.
Opakowanie, zastosowanie, zapach, krycie. Jestem pod wrażeniem i nie rozstaję się z Nim.

KLIK --> tu można kupić

Bardzo spodobało mi się opakowanie o pojemności 7,8 ml. Mieści się do każdej kosmetyczki, a mam naprawdę małą, którą mam w torebce przy sobie. Dostałam kolor jasny 01 - ivory, idealny dla mnie. Mam bardzo jasną cerę i ciężko mi dobrać kosmetyki.

Aplikator również jest wygodny i pozwala wydobyć tyle kosmetyku ile potrzebujemy.


Korektor jest bardzo wydajny, więc starczy nam na długo, biorąc pod uwagę, że kosztuje ok. 27 zł.
Nigdy nie miałam do czynienia z korektorami rozświetlającymi.
Co zauważyłam u siebie po stosowaniu go? Ja się nie zmagam z cieniami pod oczami, ale po kilku użyciach zauważyłam, że skórę pod oczami mam nawilżoną. 
Moim zdaniem dobrze kryje, ponieważ mam drobne piegi i ogólnie jakieś niedoskonałości. 

Produkt szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Dzięki aplikatorowi bardzo łatwo jest wydobyć korektor i nałożyć na twarz taką ilość jakiej potrzebujemy. Ja osobiście rozcieram korektor pędzlem, a jak wyjeżdżam to zabrałam ze sobą specjalną gąbeczkę do korektora, która pozwala mi na precyzyjne roztarcie. 


Czy rzeczywiście rozświetla? Tak, bardzo fajnie rozświetla i z czego jestem zadowolona również? Z tego, że korektor świetnie współgra z moim podkładem, a używam kilku na przemiennie i póki co nie zauważyłam żadnych "ale".  



Nie mam w zwyczaju poprawiania makijażu w dzień, więc z czystym sumieniem mogę napisać, że korektor trzyma mi się cały dzień. A ja też nie leżę w domu do góry nogami (ojj, czasem by się przydało :P ), ale gotuję, sprzątam, chodzę na plac zabaw z dzieckiem, wychodzę na dwór w ciągu dnia minimum 5-6 razy, a makijaż mi się trzyma, nie spływa itp.

Dodatkowym plusem tego korektora jest to, że się nie waży , nie podkreśla zmarszczek (testowane na innej osobie), nie wysusza, ładnie pachnie i długo się utrzymuje. Ja jestem zadowolona i na pewno zostanie ze na dłużej, zwłaszcza, że wcześniej nie miałam okazji stosować korektorów, a póki co, ten spełnia moje oczekiwania. 



28 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym korektorem, ale obecnie wykończam korektor z Rimmella i czekam na przesyłkę z korektorem Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny jest. Warto kupić dla samego zapachu :d

      Usuń
  2. Super recenzja zainspirowałas mnie do wypróbowania tego korektora :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się być fauny, cena tez nie jest zbyt wysoka, wyorobuje kiedy skoncze mój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, co to jest i do czego służy (facet :), ale podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam kosmetyków tej marki więc ciężko mi cokolwiek napisać. Ważne że sprawdził się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja w ogóle nie używam korektorów ale firmę Bourjois uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie firmę i mam korektor. Dla mnie się sprawdza znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ej! może i ja się skuszę, skoro nie ucieka przez cały dzień! jA TEŻ NIE POPRAWIAM W CIĄGU DNIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znam i takie co śpią z makijażem i potrafią w nocy wstać, poprawić, zeby rano jak wstaną to zeby facet widział je "piękne" , cokolwiek to oznacza w tym momencie xDD

      Usuń
  9. Nigdy nie slyszałam o nim i żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też go mam, ale niestety wchodzi mi w załamania. Poza tym jest bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie super;) Trzeba będzie wypróbować...szkoda tylko, że nie ma pompki, bo z takiego opakowania mi się najlepiej korzysta;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on jest tak mały, że uwierz...pompka to głupi pomysł ;)

      Usuń
  12. Pierwszy raz widzę ten korektor, zainteresował mnie, chociaż znając moje szczęście kolorystycznie nie będzie pasował :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak się zraziłam do tej firmy, ze nie wiem czy po niego sięgnę, chociaż na dłoni wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię produkty Bourjois, więc pewnie niedługo go wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Korektor to i mi by sie przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja go właśnie testuję i jak na razie super się sprawuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Po ostatniej porażce z bourjois narazie odpuszczam testowanie ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem go ☺cena właściwie nawet nie przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kusisz Kochana , sądzę że był by toidealny korektor dla mnie !
    Muszę dostać go w swoję rączki .
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger