Dr.Hauschka - krem do mycia twarzy, recenzja.

U mnie bardzo ważnym elementem w codziennej pielęgnacji jest oczyszczanie twarzy. Zmagam się z wągrami to u mnie nie ma mowy o tym, abym mogła iść spać bez zmycia makijażu i odpowiedniej pielęgnacji.

Kiedy już zmyje makijaż to albo robię maseczkę (jeśli mam czas) albo używam kosmetyków do oczyszczania. 
Miałam okazję przetestować krem do mycia twarzy od Dr.Hauschka.


Nie wyobrażam sobie poranku bez tej pasty. Na noc bardziej preferuje maseczkę, a ta pasta świetnie się sprawdza rano, gdy oczyszczam twarz.

Po tygodniu stosowania zauważyłam polepszenie kondycji mojej skóry i używając systematycznie niweluje problemy z wypryskami. 


Zapach jest dość specyficzny i nie każdemu się spodoba (mi się nie podoba, ale też mnie nie drażni na tyle, by nie używać produktu), lekko ziołowy, ale można się przyzwyczaić. 

Opakowanie jest metalowe o pojemności 50 ml z zakręcaną nakrętką. 
Dostępne są opakowania 50ml i 10 ml. 

Trzeba pamiętać, że ten produkt NIE służy do demakijażu ani to nie jest peeling ! Wiele jest negatywnych opinii, że produkt jest bublem, ponieważ nawet nie domywa makijażu. Tylko ten krem do mycia nie służy do pozbycia się makijażu.

Nim użyje kremu od Dr.Hauschka najpierw robię pełen demakijaż twarzy następnie myje twarz kremem, który wyciskam na dłonie łącząc z ciepłą wodą. Delikatnie dociskam dłonie do skóry (zgodnie z zaleceniem producenta), a następnie zmywam już zimną wodą. 


Konsystencja jak widać jest dość specyficzna, w formie pasty. Mimo, że ma drobinki peelingujące ten krem nie służy jako peeling. 

Skład: Water (Aqua), Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Seed Meal, Calendula Officinalis Flower Extract, Anthyllis Vulneraria Extract, Alcohol, Arachis Hypogaea (Peanut) Oil, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Hypericum Perforatum Flower/Leaf/Stem Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Bark/Leaf Extract, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Fragrance (Parfum)*, Citronellol*, Geraniol*, Malpighia Punicifolia (Acerola) Fruit Extract, Xanthan Gum, Lecithin, Algin.

Osobiście jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Używając go od pewnego czasu zauważyłam także zwężenie porów, mniej wyprysków, a skóra jest gładka i oczyszczona. 



35 komentarzy:

  1. Lubię tą markę. Same dobre opinie o niej czytam. Pasta to dla mnie nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest coś, zdecydowanie dla mnie na co dzień <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tą markę. Miałam krem do rąk był super. Faktycznie wyglądem przypomina peeling.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja właśnie jestem ciekawa innych produktów :)

      Usuń
  4. Dużo czytałam o tej marce, ale nie miałam żadnych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ich mleczko do demakijazu. Mysle ze Twoj krem jest swietny jak i cala reszta kosmetykow tej firmy 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa innych kosmetyków, bo dopiero poznaję tę firmę :)

      Usuń
  6. Tyle ciekawych kosmetyków ostatnio przechodzi mi koło nosa. Muszę skusić się na ten, koniecznie! Przydałoby się w końcu zrobić coś dla siebie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe biedna Ty :D też tak mam, że coś zobacze i zaraz musze mieć, ale staram się do końca zużyć to co mam nim wezmę nastepne kosmetyki, bo nie lubię marnotrawstwa.

      Usuń
  7. Nigdy nie miałam do czynienia z tym kosmetykiem, ale czytałam już kiedyś opinię na jego temat i co dziwne negatywną.. Po Twoim opisie skusiłabym się, aby spróbować
    http://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też czytałam negatywne opinie, ale jak dziewczyny nie umieją czytać nawet zaleceń producenta to się nie dziwię ;)

      Usuń
  8. Nie znam tej marki! Lubię pielęgnować twarz więc może przetestuję w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam ! warto mieć chociaż jeden produkt z tej firmy :)

      Usuń
  9. Cudowny nagłówek! ^^
    Mi w kosmetykch nie przeszkadza zapach, szczególnie ziołowy :)
    Zapraszam na nowy post! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami jak to mówią, nie dowidzą niedosłyszą a wszytskiego się czepiają
    Ludzie myślą, że pozjadali wszystkie rozumy, a nie doczytają informacji na opakowaniu i potem psioczą na kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie tak. a jak widziałam komentarze, że ten krem nie domywa makijażu to normalnie ręce opadały :D .

      Usuń
  11. Nigdy nie testowałam i nigdy o tym nie słyszałam tylko słyszałam o podobnych!
    Ten o którym ty piszesz wydaję się być świetny :)
    Obserwuję! Zastanawiam się dlaczego tak późno :)
    Mało brakuje mi do 280 obserwatorów. Pomożesz?
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale zapowiada się całkiem ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam ten kosmetyk. ja jestem ciekawa tez innych kosmetyków tej firmy.

      Usuń
  13. Chętnie bym wypróbowała dla Mojego M. bo on ma wągry na nosku :( Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Och jak ja lubię nowości :) większość kosmetyków okazuje się bublem jak nie przeczyta się jak tego użyć ;)
    Hm drobinki dobre na pobudzenie krążenia. Z chęcią wypróbuje nie miałam jeszcze tego typu produktu ;)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniej wyprysków? Hm, już mi sie podoba! Tak to jest, że niektórzy nie zapoznają się dobrze z zaleceniami producenta i odrazy krytykują, a szkoda, bo nieraz kosmetyk jest naprawdę warty uwagi😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy produkt. Jeszcze nie miałam okazji używać kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dla mnie też "pierwszy raz" jeśli się mogę tak wyrazić hehe :D

      Usuń
  17. Nazwę marki kojarzę dzięki... mojej kochanej trenerce fitness Jilian Michaels;) Kuszą, kuszą, ale jeszcze nie miałam nigdy możliwości wypróbować czegoś od nich. Mam skórę mieszaną i patrząc po recenzji podejrzewam, że ta pasta mogłaby być u mnie hitem! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może warto się przełamać ? plusem jest, że możesz zamówić mniejsze opakowanie i jak ci się spodoba to wtedy kupić to większe :)

      Usuń
  18. Nawet nie wiedziałam że taki produkt istnieje. 😳 muszę w końcu nadrobić bieżące kosmetyki na rynku. 😁

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie testowałam jeszcze kremu do mycia twarzy, ale wydaje się być bardzo ciekawym kosmetykiem! Lubię testować różne rzeczy do oczyszczania mojej skóry <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam ale chetnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tą markę i nie dziwie się że spodobał ci się ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wierzę, że ten produkt naprawdę działa :-) Mam krem na szyję i dekolt tej marki i jestem zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger