Pharmatheiss - różne kosmetyki , recenzja

Dostałam do przetestowania sporo kosmetyków firmy Pharmatheiss. Dla mnie to była kompletna nowość, bo nawet nie słyszałam o tej firmie.
Kiedy otworzyłam karton, ukazał mi się piękna torebka z wypełnionymi kosmetykami.
Bardzo mnie urzekła szata graficzna tej torby, bo uwielbiam takie rzeczy.


A w środku same perełki.


Bardzo mi się podobają opakowania. Oczywiście dostałam kilka próbek i porozdawałam wśród rodziny i znajomych, bo mam kilka osób, które interesują się kosmetykami i lubią zawsze coś przetestować przed zakupem.

Łagodny żel do mycia twarzy

Żel jest delikatny jeśli chodzi o zapach. Świetnie radzi sobie z usuwaniem makijażu choć nie jestem za taką praktyką, ale czasem z czystego lenistwa i zmęczenia nim przemyje twarz płynem micelarnym od razu usuwam makijaż za pomocą żelu do twarzy.

Plusem tego żelu jest to, że nie wysusza skóry. Nie wiem jak Wy, ale nie lubię uczucia ściągnięcia skóry, ten żel pod tym względem jest cudowny. Żel ma lekką konsystencję i mieści się w opakowaniu o pojemności 100 ml zamykanym na "klik" . 

Co mnie lekko zdziwiło w tym kosmetyku? Po użyciu miałam delikatnie nawilżoną twarz, a raczej to mi się nie zdarzało przy innych żelach do twarzy i na noc smarowałam kremem dodatkowo.

Ten kosmetyk przypadnie do gustu osobom, które mają suchą cerę. 


Krem na noc

Krem jest bardzo fajny i poręczny. Opakowanie jest szklane o pojemności 50 ml. Naturalny i nie drażniący zapach jest atutem, zwłaszcza, że to krem na noc. Konsystencja jest lekka, a kolor kremu biały. 

Bardzo łatwo się rozprowadza na twarzy, jednak w przypadku tego kremu musiałam nałożyć drugą warstwę , aby poczuć, że moja twarz jest nawilżona. Dla osób, które cenią sobie czas to będzie minus. Przez przypadek nałożyłam ten krem rano i świetnie służył jako baza pod makijaż. 




Krem pielęgnacyjny do rąk


Opakowanie jest prześliczne i ma pojemność 100 ml, zamykane na "klik".
Krem się szybko wchłania, a konsystencja jest lekka o oliwkowym zapachu.

Po pierwszym posmarowaniu rąk czuć, że skóra jest nawilżona i gładka.
Choć nie jestem miłośniczką kremów do rąk to ten używam z wielką chęcią.

Można również stosować na inne partie ciała takie jak kolana czy łokcie, u mnie doskonale się sprawdził do łokci, ponieważ mam bardzo suche i szorstkie. 

Polecam osobom, które potrzebują natychmiastowej regeneracji i doskonałego nawilżenia skóry.


27 komentarzy:

  1. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz, ja też :D ale super mają kosmetyki :)

      Usuń
  2. nie używałam tych kosmetyków, zapowiadają się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, a to nie koniec recenzji, bo szykuje się drugi post ;)

      Usuń
  3. są to kosmetyki dobrej jakości,

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki dobrej firmy, dobrej jakosci :) uwielbiam je:) szczegolnie zel do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie faktycznie ma w sobie to coś. A zawartość na bogato

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę tę firmę i chętnie bym ją poznała bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny spory zestaw. Widze, ze po niemiecku wszystko - czyli cos dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam, ale ich kosmetyki chętnie poznam blizej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej firmy. Fajny zestaw kosmetyków. Lecę pooglądać na stronie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tych kosmetyków, jak sprawdzą się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa żelu do mycia twarzy 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam firmy, ale produkty wydają się być godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również nie spotkałam się wcześniej z tą marką.
    Przyznam że paka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nigdy nie słyszałam o nich ale skuszę sie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam markę i bardzo lubię kosmetyki.
    Zacna paczuszka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ile nowości <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. nie słyszałam o tej firmie, ale kosmetyki zapowiadają się naprawdę dobrze ;) może warto spróbować i się skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Krem u mnie by się sprawdził, bo ostatnio mam problem ze skórą rąk....po racy jest ściągnięta i brak jej nawilżenia;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe gdzie są do kupienia stacjonarnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie się prezentują, trzeba koniecznie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger