PILOMAX - szampon oczyszczający i maska regenerująca, recenzja.

Od porodu borykam się z problemem wypadania włosów, łupieżem, włosy mam przesuszone, a końcówki się rozdwajają. Wizyta u fryzjera, aby podciąć chociaż końcówki mnie nie ominie, ale dostałam do przetestowania dwa produkty od firmy WAX Pilomax i chętnie podjęłam współpracę, ponieważ nigdy nie używałam kosmetyków tej firmy i byłam ciekawa jak się sprawdzą na moich koszmarnych włosach. 


Szampon głęboko oczyszczający




Szampon dobrze się pieni i dokładnie oczyszcza włosy i skórę głowy, spłukuje się bez problemu. Szampon jest bardzo łagodny dla zniszczonych włosów i skóry głowy. Ma on za zadanie głęboko czyścić i przygotować włosy i skórę głowy na działanie maski Wax. Otwiera łuskę włosa co umożliwia dokładniejsze wniknięcie maski w głąb włosa. 

Szampon jest wydajny, dobrze spełnia swoją rolę oczyszczającą, bardzo fajny produkt godny polecenia osobą które borykają się z problem plączących, rozdwojonych końcówek. Wzmacnia i odżywia daje uczucie jeszcze bardziej długotrwałej czystości i chroni włosy przed zewnętrznymi zanieczyszczeniami.

Używam tego szamponu, raz w tygodniu, bardzo dokładnie oczyszcza włosy. 

Tak jak pisałam wcześniej produkt świetnie się spisze dla osób, którym się plączą włosy. Ja mam włosy kręcone, ciężko mi je rozczesać, a już przy drugim użyciu zauważyłam, że włosy lepiej mi się rozczesują. Włosy są gładkie i miękkie w dotyku. 

Maska regenerująca



Drugim produktem jest maska regenerująca do włosów ciemnych. Używam jej zaraz po szamponie i efekt jest po prostu niesamowity.

WAX Henna maska regeneracyjna do włosów zniszczonych ciemnych: 
- Wzmacnia, nawilża i wygładza włosy.
- Pielęgnuje skórę głowy.
- Zapobiega wypadaniu włosów.


Sposób stosowania:

 Maskę, w ilości równej wielkości orzecha włoskiego wmasuj we włosy i skórę głowy.Pozostaw ją na ok. 15-45 minut. Spłucz dokładnie maskę. Susz i układaj włosy jak zwykle.
Maskę stosuj 1-2 razy w tygodniu. 

Kiedy tylko otworzyłam opakowanie pierwsze co mnie zachwyciło to zapach, który jest przyjemny. 
Wystarczy niewielka ilość przez co jest wydajna i starczy na dłużej. 
Po spłukaniu włosy są miękkie i ładnie się układają. 

Maska ma za zadanie zmniejszyć ilość wypadanych włosów, ten kto mnie zna to wie, że borykam się z tym problemem i stosuje różne specyfiki, aby pozbyć się problemu. Jest coraz lepiej, widzę poprawę przy regularnym stosowaniu maski od WAX Pilomax. 

Maska mieści się w plastikowym, okrągłym opakowaniu o pojemności 240ml i sama maseczka ma kolor lekkiego różu. 
Wielkim plusem tych masek jest to że nie zawierają SLS, SLES, parabenów i silikonów.



Strona Główna | Facebook | Instagram

18 komentarzy:

  1. Jak ja uwielbiam ten szampon 💗
    Zgadzam się z tym że świetnie oczyszcza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie pierwszy raz czytam o tych produktach i ogólnie o tej marce.
    Powoli nabieram chęci na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Firmy nie znam, ale ciekawa jestem czy zadziałałby ten szampon na moich włosach, które się strasznie szybko przetłuszczają. No i z końcówkami też mam problem, no ale na to ten szampon działa jak piszesz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na końcówki olejek dawaj sobie ;)

      Usuń
  4. Ja uwielbiam czarne wersje, bardzo dobrze działają mi na włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam oba ale mi nie służyły... Po szamponie szybko mi się włosy przetłuszczały a po dłuższym stosowaniu pojawiał się łupież. Po masce natomiast plątały się włosy niemiłosiernie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam sporo opinii, a sama nie używałam, muszę to zmienić i przetestować na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo coś dla mnie, muszę wypróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosowalam kiedys i chyba do nich powroce

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten zestaw i byłam bardzo zadowolona. Polecam z czystym sumieniem! 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam ten problem. Włosy mi wypadają garściami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie korzystałam z tych produktów i widzę, że pora najwyższa to zmienić. Co prawda włosy znacznie mi się poprawiły, ale nie jest i tak na tyle dobrze, by zaprzestać o nie dokładniej dbać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie testowałam tych produktów,ale twoja recenzja mnie zachęciła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger