Rimmel BB cream light, recenzja.

W moje ręce wpadł krem BB od Rimmel. Wcześniej miałam taki krem, ale z U20 i kompletnie u mnie nie zdał egzaminu , albo leży zapomniany albo wywaliłam w całości, nawet nie pamiętam.

Teraz postanowiłam się przemóc i spróbować przetestować taki krem, ale z innej firmy.


Matujący BB Cream o 9 właściwościach upiększających:

- zmniejsza widoczność porów,
- wyrównuje koloryt skóry,
- działa matująco,
- kontroluje wydzielanie sebum,
- wygładza skórę,
- łagodzi podrażnienia,
- minimalizuje cienie pod oczami,
- zapobiega powstawaniu przebarwień,
- zapewnia krycie przez cały dzień.
Formuła oil - free.

Ja dostałam wersję "light", czyli dla mnie najlepsza, bo im jaśniejszy produkt tym lepiej, bo mam jasną cerę. 
Podoba mi się jak krem BB wygląda na cerze, wyrównuje koloryt i wygląda naturalnie.
Nie podkreślił suchych skórek ani nie zrolował się w zmarszczkach. 

Jedynym minusem jaki zauważyłam do tej pory, że znika efekt matu. 
Trzeba również uważać przy otwieraniu, ponieważ produkt jest lejący. 

Sam produkt łatwo się rozprowadza na twarzy, nie zapycha, nie robi smug ani efektu maski. 

Tubka jest miękka o pojemności 30 ml i tak jak pisałam wcześniej trzeba uważać przy odkręcaniu żeby się nie wylał, ale ja o tym pamiętam, więc daje sobie radę. 



19 komentarzy:

  1. Uwielbiam kremy typu BB. Z tej firmy akurat nie używałam, natomiast z tym od Avon bardzo dobrze mi się współpracowało😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam od lat garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ale nie używam niczego, co matuje, więc to nie produkt dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam kremów bb, ale wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kremy BB ,swietnie sprawdzaja sie przyw yzszej temperaturze kiedy muszę ograniczyć ilość warstw kosmetyku na twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam jasną cerę i bardzo trudno jest mi dobrać właściwy produkt. Spróbuję dopaść ten produkt podczas promocji w Rossmanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. MI kremy BB nie podchodza, sa za słabe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam krem bb i nie jestem w 100% zadowolona, ale nie każdemu każdy kosmetyk pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze używałam BB ale jakoś ostatnio mnie uczula :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja dopiero zaczynam używać po porażce z U20

      Usuń
  10. Lubie ta firmę ale tego kremu jeszcze nie używałam 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Kremu typu BB Wogole nie sprawdzają się na mojej skórze

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam używać tego typu kremy w okresie letnim :) ciekawy! Szkoda że jest taki lejacy.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  13. BB cream to nie dla mnie. Ja potrzebuje dużego krycia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go i bardzo go polubiłam, mnie też nie zapycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie BB się raz sprawdza, a raz nie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda i zapowiada się ciekawie. Mój ostatni wylądował w koszu - taka byłam niezadowolona... Wrrr, szkoda słów. Teraz zamierzam kupić na próbę inny, ale jakoś nie mogę się w sobie zebrać...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.