Rosewholesale, recenzja #2

Przyszedł czas na kolejną recenzję produktów, które wybrałam na rosewholesale.
W sumie pędzle już miałam, bo wzięłam tym razem dla koleżanki z tymże tutaj dołożyli gąbkę do podkładu i brushegg, a ja tego nie miałam.


Dziś chciałam Wam opisać dres i bluzkę, która wygląda jak sukienka.

Spodnie dresowe z nadrukiem




Pierwsze co mnie zdziwiło to materiał, gdzie napisane jest, ze jest poliestrem. Raz mi przyszła bluzka właśnie z takim materiałem i nadawała się tylko jako szmata do podłogi i nawet recenzji o niej nie pisałam, bo szkoda mojego zachodu, ale tu się zdziwiłam.

Spodnie nosi się wygodnie, mają fajny nadruk. Widzę, że są dostępne w dwóch kolorach, ale moim zdaniem te szare są ładniejsze. Te spodnie to bardziej dla kobiet plus size, bo są dostępne w rozmiarze 2xl - 4 xl. Ja brałam 2xl i są dobre, nie uwierają i nie cisną.

Bluzka

Tu bluzka jest w rozmiarze do wyboru od XL - 5XL. Ja osobiście póki co biorę ciągle 2xl nawet się nie mierząc i tylko raz źle trafiłam z rozmiarem, bo jedne spodnie nawet przez moje grube nogi mi nie przeszły ;) . 

W tym wydaniu i rozmiarze to jak dla mnie to nie bluzka a sukienko-tunika. Materiał niestety skłonny do zagnieceń, a ja się pokłóciłam z żelazkiem to może kiedyś ją wyprasuje,  o ile w ogóle będę ją nosiła. 

Pędzle, które wzięłam dla koleżanki.
To są te same, które już kiedyś miałam. Są świetne dlatego bardzo polecam.

KLIK



Dla przypomnienia:

spodnie --> klik
bluzka --> klik
pędzle --> klik


20 komentarzy:

  1. Fajne pędzelki xd tego nigdy za dużo

    OdpowiedzUsuń
  2. pędzle wyglądają na dobre. Poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie i zestaw do makijażu mega! Polubiłam bardzo spodnie dresowe i aktualnie rozglądam się za kolejnymi 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzelki prezentują się bardzo zachęcająco :) Gąbeczek do podkładu jeszcze nie testowałam i jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet fajnie te spodnie wyglądają,co do pędzelków nie będę się wypowiadał,bo nie zanosi się żebym ich używał :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne pędzle, reszta nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobny zestaw pędzli. Bardzo je sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tunika jest świetna, uwielbiam taki motyw idealna na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie bardzo ładnie wyglądają. Lubię taki klasyczny kolor dresów jak szary. Nadruk nadaje im wyjątkowości:D Idealne do biegania jak dla mnie :] Pozdrawiam
    Martyna z www.wpuszczonawmaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie się prezentują spodnie, takie do noszenia na co dzień:) Lubię tego typu rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie ładne i ciekawa jestem tych pędzli do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie fajne. Sama bym sobie takie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pędzelki super. Zapewne koleżanka się ucieszy jak nic ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie idealne po domku , pewnie są bardzo wygodne . Reszta rzeczy też świetna.
    Buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zamówienie! Sama zastanawiałam się nad tymi pędzlami ale sobie odpuściłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger