Soczyste maseczki od Marion, recenzja.

Od pewnego czasu testuje produkty firmy Marion i Maurisse.
Dzisiaj Wam opiszę maseczki od Marion.


Taką paczuszkę dostałam do przetestowania i już mogliście przeczytać recenzję olejków od Marion (klik).

Dzisiaj przyszedł czas na recenzję maseczek, które uwielbiam i robię sobie 3x w tygodniu.


Grafika na opakowaniu przyciąga uwagę i aż szkoda było mi używać. Pierwszą maseczkę, którą przetestowałam to ogórkowa, ponieważ najbardziej pasowała do mojej cery. Ostatnią jaką przetestowałam i nie mogłam się przełamać to był granat (do cery naczynkowej). 


Marion Fit&Fresh Avocado Face Mask
maseczka na twarz, szyję i dekolt - awokado regeneracja, nawilżenie
cera sucha, odwodniona


Marion Fit&Fresh Pomegranate Face Mask
maseczka na twarz, szyję i dekolt - granat wzmacnia naczynia krwionośne
cera naczynkowa, zmęczona


Marion Fit&Fresh Mango Face Mask
maseczka na twarz, szyję i dekolt - mango
lifting, wygładzenie zmarszczek

cera dojrzała, podrażniona


Marion Fit&Fresh Cucumber Face Mask
maseczka na twarz, szyję i dekolt - ogórek
oczyszczenie, nawilżenie

cera tłusta, mieszana z niedoskonałościami

Każdą maseczkę z serii Fit&Fresh cechuje niesamowity zapach. 
Opakowanie ma pojemność 7,5 ml. Maseczki używam jednorazowo.
Maseczki nie są drogie , bo kosztują około 1,85 zł.
Ostatnio używając maseczek piecze mnie twarz, nie ważne jakiej firmy użyje, ale na szczęście jak zmyje maseczkę to nie ma żadnych zaczerwień. 

Zapachy są cudowne, można od razu poczuć po otworzeniu opakowania. Każda maseczka jest koloru białego, łatwo rozprowadza się po twarzy, nie spływa. 


Sposób użycia:
Nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Odczekać 15-20 minut, po czym nadmiar maseczki wmasować lub usunąć wacikiem. Można aplikować na noc zamiast kremu. Stosować 1-2 razy w tygodniu.



22 komentarze:

  1. Oo bardzo mi się podobają te maseczki. Muszę ich koniecznie poszukać, bo moja skóra potrzebuje dawki mocy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze widze te nowości, muszę koniecznie odwiedzić drogerię i ich poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych maseczek, ale wyglądają zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  4. W Anglii ich nie ma ale kupuje maseczki o podobnm składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie nakładałam takiej saszetkowej maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam na nie ochotę i pewnie przy kolejnych zakupach internetowych je dorzucę do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam ... Jeszcze nie miałam przyjemności ich stosowania :) za to mogę polecić maseczki Ziaja i 7 th Heaven ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie czekam na paczkę od 7th heaven. wiec bedzie testowanie :D

      Usuń
  8. Nie wiedziałam, że Marion ma takie maseczki ooo :O Ja teraz rozkochałam się w maskach w płacie azjatyckich i tak szybko ich nie zdradzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za maseczkami, ale moze dzieki takim recenzjom sie kiedys przekonam do ich skutecznosci 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wyglądają, jak spotkam to na pewno kupię bo uwielbiam maseczki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam maseczki! Bardzo ciekawa opinia ! zachęca do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maseczki dobra rzecz od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm ciekawe są i może się skuszę, ale póki co, mam tyle zapasu w domu, że muszą poczekać na kupno :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wszystkie uwielbiam chociaż ostatnio maseczki mnie drażnią :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo. każdą maseczkę, którą nałoże to piecze mnie twarz. chyba jedynie póki co dobrze działa na mnie maseczka od Bania Agafii.

      Usuń
  15. Nie używałam jeszcze tych maseczek

    OdpowiedzUsuń
  16. Super sprawa w takie cenie taki efekt😊 muszę wypróbować ogórkową, bo najbardziej pasuje do mojej cery😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście szata graficzna przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam maseczki! Koniecznie muszę wypróbować 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger