Żele do mycia pod prysznic dla mężczyzn od Lirene, recenzja.

Biorąc kosmetyki do przetestowania pomyślałam również o moim mężczyźnie.
Wzięłam mu dwa żele pod prysznic.

Kosmetyki z serii Lirene Men --> klik


Ważnym aspektem jest to, że żele są przeznaczone do każdego typu skóry. Jest to nie tylko żel do mycia ciała, ale też do mycia twarzy i włosów - choć mój chłopak używa ich tylko do mycia ciała.

Opakowania są duże, bo mają aż 400 ml. Zapachy są ładne, świeże i nie drażniące.
Niestety tak fajnie żel się nie pieni jak obiecuje producent i trzeba jednak troszkę więcej zużyć żelu, aby fajnie się pieniło i tym samym, aby się dokładnie wykąpać.

Przez to produkt dość szybko się skończył, ale ogólnie mój mężczyzna zadowolony i bardzo mu się zapachy podobały.

Ja uwielbiam męskie żele pod prysznic, ale nie używać tylko wąchać :D, więc ważny jest dla mnie zapach. Te są delikatne, ale czuć je, co bardzo lubię , gdy zapach się utrzymuje na ciele.

Nie ma się co zbytnio rozpisywać nad żelami pod prysznic, spełniają swoje zadanie, pięknie pachną, pienią się tylko niestety szybko kończą hehe. Mój mężczyzna zadowolony to ja też.


Strona główna | Facebook | Instagram

22 komentarze:

  1. Właśnie ich ciekawa byłam. Super że napisałaś o nich.
    Mój mąż się nad nim ostatnio zastanawiał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda - żel jak to żel - ma myć i tyle :D Szkoda tylko, że tak szybko się skończył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo mój jeden wyniósł do pracy i ten mu się szybciej skonczył, ale drugi ma w domu i jeszcze mu służy.

      Usuń
  3. Mój ostatnio używa kosmetyków do kąpieli z Nivea, ale z chęcią przyjrzę się tym z Lirene gdy już zdenkuje to co ma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama uwielbiam męskie żele pod prysznic, szczególnie latem. Z Balei lub Isany wybieram takie, które mają aromat cytrusów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba sprawię męzowi przy kolejnych zakupach

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam dużo o tej firmie, ale zawsze o kosmetykach damskich. Świetnie ze są produkty dla mezczyzn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się zdziwiłam, że są dla męzczyzn ;d

      Usuń
  7. Lirene jest świetną firmą, nie spotkałam się z żadnym "bublem", który byłby promowany przez ich logo. Nad tymi żelami zastanawiałam się jako na prezent, ale ostatecznie zrezygnowałam i to chyba był błąd, może jeszcze to nadrobię ;|
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli mnie zaobserwujesz i zostawisz po sobie komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No wreszcie coś nowego jeżeli chodzi o kosmetyki dla mężczyzn. Często to ja kupuje mojemu tego typu rzeczy i wciąż jest to samo na sklepowych półkach. Muszę się rozejrzeć za tym i niech wypróbuję😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój nie ukończył jeszcze starych więc na testy będą musiały jeszcze poczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda ze tak słabo się pienia, ja tam uwielbiam mieć dużo piany na gąbce ;) pokaże mojemu pewnie z chęcią wypróbuje, lubi nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas powiem szczerze wyjatkowo szybko zele znikaja. Ba. Potrafia sie do moich przykleic! Tymczasem poki co mamy adidasa, ale juz ktorys raz obija mi sie ta firma o ucho.

    OdpowiedzUsuń
  12. U Nas bardzo szybko znikają żele. Teraz mój mąż testuje jakiś z Adidas.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moj mąż uwielbia akurat zele z addidasa 2w1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może kiedyś mój luby wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. aaa pacz nie spotkałam się jeszcze nigdzie z nimi ... muszę kupić mojemu ciekawe czy przypadną mu do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super dobrze wiedzieć! Ja sam osobiście szukam darmowych próbek i większość znajduje tutaj https://edarmowe.wixsite.com/edarmowe pozdrawiam rowniez

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.