BISPOL świeczki, recenzja.

Przed urodzeniem dziecka często zapalałam świeczki, potem mnie świeczki drażniły a jak już urodziłam to nie miałam czasu na chwilę relaksu.

Teraz moje dziecko ma 2,5 latka i spokojnie mogę powiedzieć, że mam czas dla siebie wieczorem.
Chwilę te umilają mi świeczki Bispol. Pierwszy raz spotkałam się z ich ofertą i cieszę się, że mogłam przetestować.


Paczka bardzo mnie zaskoczyła. Dostałam różne zapachy do przetestowania.
Świeczka w słoiczku jest przecudowna. Zapach wanilii i pomarańczy. Ten zapach jest zarezerwowany na wieczór przy dobrej książce kiedy córka zaśnie.




Zapach bardzo przypadł mi do gustu, nie jest jakiś przesłodzony,ale też nie jest mdły. 
Bardzo ładnie się prezentuje i starcza na długo, zwłaszcza, że nie palę świeczki dłużej niż godziny.

W ofercie firmy można znaleźć:
- świece i podgrzewacze bezzapachowe
- świece zapachowe
- wkłady do zniczy
- znicze


W paczce znalazłam również trzy opakowania po 6 sztuk. W każdym opakowaniu różne zapachy. 




Te podgrzewacze są cudowne. Przepięknie pachną i mimo, że nie lubię zapachu truskawek to te mnie bardzo zaskoczyły, zapach nie był duszący, a wręcz lekki i przyjemny.
Palą się do 4h.

Najbardziej spodobał mi się zapach "Golden Touch" to mój faworyt z podgrzewaczy.



Lubicie palić świeczki?? :) 

21 komentarzy:

  1. Mam te same zapachy. Urzekły mnie.
    Bardzo lubię świeczki od tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama przyjemność- taka lektura i do tego te zapachy :) chociaż pierwsza część podobała mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj też wole pierwszą część . dwójka taka średnia , bez szału bym powiedziała, a momentami sie nudzilam czytajac.

      Usuń
    2. Miałam wrażenie, że jest pisana 'na siłę', dziś odbieram z Empik "Dziewczyna, która kochałeś' tej autorki- dam znać :)

      Usuń
  3. Znam i lubię zapachy tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Testowałam te świeczki, ale nie pachniały zbyt intensywnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również testowałam! Jak dla mnie zapach pomarańczy jest najlepszy;) A w słoiczku testowałam owoce leśne i też jestem mega zadowolona z niego;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie pachną. Posiadam czekając na odpowiedni klimat ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy chociaz jestem zawsze wierna jednej marce YC,ale kocham palićswieczki,kocham unoszacy sie zapach w domu<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach wanilii i pomarańczy musi przepięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjecia. Jestem ciekwa zapachow

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą pomarańczową świeczkę :) RÓWNIEŻ MAM TAKĄ

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam świeczki. Zawsze mam chociaż kilka sztuk.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam świeczki,aczkolwiek stale mam ich za mało :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.