Granna: grzybobranie, recenzja.

Moja ulubiona gra z dzieciństwa tylko grałam w inne grzybobranie, ale zasady zazwyczaj są te same. Granna oferuje nam piękną planszę i dodatki gdzie jak zawsze grafika mnie nie zawiodła i cieszy oko moje i dzieci.


Zawartość pudełka:
plansza
25 grzybków
18 żetonów ze zwierzątkami
ściany chatki czarownicy
4 koszyki
4 pionki
kostka
instrukcja







Przed rozpoczęciem gry należy losowo umieścić grzyby na planszy oraz 12 żetonów zwierząt. 
Dostępnych jest 18 żetonów ze zwierzętami, dzięki czemu za każdym razem gra będzie wyglądała inaczej, ponieważ mamy wybór i można mieszać żetony i umieszczać tak jak nam się spodoba.

Należy również zbudować chatkę czarownicy, do której trafiamy w przypadku wyrzucenia na kostce liczby 6. Aby się wydostać z chatki trzeba oddać czarownicy grzybka albo wyrzucić nieparzystą liczbę na kostce - w tym przypadku będziemy stać póki nie wyrzucimy odpowiedniej liczby.

Według instrukcji grę rozpoczyna osoba, która jako ostatnia jadła grzyby, w tym przypadku to byłam ja, ponieważ jadłam na Boże Narodzenie.

Gra kończy się po przejściu całej trasy i podliczeniu punktów za zebrane grzybki.
+1 pkt - grzyb jadalny
*-1 pkt - grzyb trujący




Gra jest naprawdę cudowna i świetnie się można przy niej bawić. Oczywiście przegrałam, bo jakżeby inaczej ;) .

Strona główna | FacebookInstagram

23 komentarze:

  1. A ja nie znam takiej gry :)
    Ale fajnie ją opisałaś, z chęcią bym z Wami zagrała :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Idziemy na grzyby razem? Supeeer zabawa😁😁

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetna gra! też pamiętam tą gre z dzieciństwa :))

    OdpowiedzUsuń
  4. W przedszkolu grałam w tego typu grę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super gra! Mysle, ze moj maluch już jest w takim wieku, ze dałby radę grać nie gubią tym samym elementów 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo moja ulubiona gra z dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna gra, kolejna od nich jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojeju, nie wiedziałam że jeszcze można kupić tą grę. Grałam w nią jako dziecko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to samo, ale w prostszą wersję, ta jest ciekawsza :D

      Usuń
  9. Fajna gra! Sama bym w nią grała!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta gra jest świetna! Kiedyś bardzo lubiłam w nią grać z moim bratankiem. Potrafiliśmy siedzieć nad nią pół dnia i nie czuliśmy się znudzeni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie wykonana gra dla maluchów, w sam raz na czas zabawy z rodzicami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako dziecko uwielbiałam grać w "grzybobranie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz też byś pograła, przyznaj się :D

      Usuń
  13. Ojoojj grzybobranie, pamiętam dobrze tą gre z czasów dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak byłam mała to ta gra była hitem :)
    Teraz widzę jest ulepszona wersja.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger