Granna: wilki i owce, recenzja.

Uwielbiam gry i pod tym względem nie wyrosłam.
Dziś przychodzę do Was z kolejną grą od firmy Granna.
Tym razem jest to gra "wilki i owce" , a gra została wzbogacona również o dodatek "grube ryby".


Każda gra od Granny jest starannie zrobiona, a elementy są dokładnie wykonane, a grafika po prostu urzeka. 

Zasady gry są bardzo proste, należy do bazowego pola dołączać kwadraty, które ma się w ręku. Trzeba zgromadzić największą ilość owiec w swoim kolorze.
Natomiast jeśli nie uda się ogrodzić owiec - owce te nie wliczają się do wyniku.
W zagradzaniu owiec może przeszkodzić wilk, a wilkowi - myśliwy (wilk i myśliwy to oddzielne kwadraty). 

Niewątpliwie ta gra jest na logiczne myślenie, więc jeśli ktoś nie lubi grać w ciszy i spokoju to ta gra nie zrobi na nim wrażenia. 



W moim odczuciu pudełko jest za duże na te kartoniki. 




Dodatek "grube ryby" wprowadza nowe kafelki terenu - stawy, nowe możliwości zdobywania punktów (ryby) oraz nowe niebezpieczeństwa.


Zawartość pudełka:
- 109 żetonów
- woreczek z materiału
- instrukcja

Przebieg gry
Na początku układamy na środku stołu żeton studni i rozdajemy graczom po 4 losowe żetony. Następnie gracze losują żetony z kolorem owieczek, w którym będą punktować, jednak nie ujawniają tego koloru przeciwnikom!
Celem gry jest utworzenie największego, ogrodzonego stada we własnym kolorze. Należy podkreślić fakt, że liczy się TYLKO JEDNO największe stado i musi ono być ze wszystkich stron ogrodzone.
Gra kończy się w momencie, kiedy ostatni gracz zagra swój ostatni żeton lub wszyscy gracze kolejno spasują. I na tym kończą się również podstawowe zasady gry.
Polecam grę każdemu kto lubi dobrą zabawę, lubi myśleć logicznie. 
W wilki i owce można grać od 2-4 osób. 
Dodatek bardzo urozmaica grę i u mnie w rodzinie gra się bardzo dobrze przyjęła i chętnie w nią gram z dzieciakami. 

Strona główna | Facebook | Instagram

23 komentarze:

  1. Nigdy w to nie grałam :) wygląda super, widzę, że Granna robi naprawdę ciekawe gry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna gra dostoswana świetnie do wieku maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o takiej grze.. Zapowiada się ciekawie. Młody podrośnie to przyjedziemy pograć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa......
    http://pluukasiewicz.blogspot.com/2017/06/dzien-ojca-z-glantier.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa bardzo jeszcze nie słyszałam o tej grze i jestem ciekawa czy by się spodobała mojej córci

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie grałam w nią- a słyszałam o niej dobre opinie. Muszę przekonać Kubę do gier- nie za bardzo lubi- od razu sie denerwuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uu szkoda :d ja od zawsze lubiłam gry, puzzle itp :D

      Usuń
  7. Czekam az moja corka bedzie większa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to samo :D , ale w rodzinie mam większe dzieciaczki , więc sobie z nimi gram.

      Usuń
  8. Ciekawa gra, nigdy w nia nie grałam z dziećmi

    OdpowiedzUsuń
  9. Moj syn bardzo lubi logiczne gry. Na pewno by mu sie spodobala.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chrześniak narzeczonego byłby zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
  11. apamiętam na przyszłość :) Hihih

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna gra! Jeydnie co... nie podobają mi się ilustracje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej gry, nigdy nie graliśmy. Przyda się na dłuuuugie zimowe wieczory

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze lubiłam różnego rodzaju gry, jako dziecko i teraz mi to też zostało :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię takie gry, które skłaniają do myślenia :) Jednak teraz nie mam wcale na to czasu....

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż chce się powiedzieć i wilk syty i owce całe😊✌✌✌

    OdpowiedzUsuń
  17. Paula! Dzieci za małe, ale ja uwielbiam i zasiadlabym z Tobą pograć. Pod tym względem jestem dziecko 😛

    OdpowiedzUsuń
  18. Paula! Dzieci za małe, ale ja uwielbiam i zasiadlabym z Tobą pograć. Pod tym względem jestem dziecko 😛

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.