II edycja box only you: rozkwitnij wiosną.

Udało mi się załapać na drugą edycję box'u od Only you
Pierwszą testowałam również, a byłam na liście rezerwowej. 

Recenzja I edycji: klik

II edycja nosi nazwę "rozkwitnij wiosną". Z racji tego, że miesiąc nie było mnie w domu to dość późno zabrałam się za testowanie produktów. Na razie w użyciu są lakiery Bell i kilka dni temu wzięłam się za testowanie skarpetek złuszczających o czym pisałam na instagramie (klik). 



Samo pudełko jest przecudowne. Pięknie się prezentuje i o ile córka mi nie zniszczy tj pierwszego pudełka to zostanie ze mną na dłużej!

A tak prezentuje się zawartość.


Na piątek mam zaplanowane testowanie produktów od Biovax,.

A Was co interesuje z tej zawartości?


37 komentarzy:

  1. Jaka jest trwałość lakieru z Bell ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jakieś 5 dni niestety. Ja robie sporo rzeczy rękoma to aż się dziwię, że tak długo hehe. Bo niektóre lakiery dwóch dni mi nie wytrzymały. Póki co lakier mi się trzyma, tylko w niektórych miejscach już mi schodzi, ale dzisiaj zmyje i inny kolor przetestuje. :)

      Usuń
    2. 5 dni? Mnie nie większość lakierów nie wytrzymuje 5 godzin... Zawartość fajna, ale i tak najbardziej kocham sowy :D

      Usuń
    3. u mnie trzymał się 2-3 dni :)

      Usuń
    4. ja ponad dwie warstwy nakładałam :D

      Usuń
    5. JA trwałość nie zalezy od ilości warstw czy zalezy?

      Usuń
    6. Jak ktoś ma problem z trwałością to polecam przelecieć palce lekko drobnym pilniczniem by je zmatowić, odtłuścić (może być wacik ze zmywaczem), na to odżywka lub base coat i lakier- tyle warstw ile potrzeba :) a górę można potraktować jakimś top coatem- moje paznokcie trzymają się 10-12dni :)

      Usuń
  2. ja miałam maskę na płachcie nawilżającą i była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie widziałam wcześniej chyba zawartości :) ciekawa bardzo ! :D
    a te sowy hahahha

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny zestaw, a opakowanie soooooowy nam dobrze znane 😍 piekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiedzialam,ze opakowanie najlepsze :D

      Usuń
  5. Super post, super blog! A co do sowek na tym pudełku, widziałam u koleżanki kalendarz z tym samym motywem! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedzieli jaki wzór pudełka wybrać 😜 A zawartość bardzo ciekawa.Czekam z niecierpliwością na Twoje opinie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba są dwie grafiki tych pudełek, ale nie jestem pewna :)

      Usuń
  7. Pudełko naprawdę fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania, super paczka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sowa to teraz na topie jest chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełeczko jest urocze. A zawartość całkiem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę, piękny zestaw :) zwłaszcza ten paznokciowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no już przetestowałam 2 lakiery :D

      Usuń
  12. Ale świetne rzeczy Ci się trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne są te kolorki lakierów z bell
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podobają. właśnie miałam wczoraj pomalować na inny kolor niż mam obecnie, ale nie miałam siły, więc pewnie dzisiaj to zrobię :D

      Usuń
  14. Samo pudełko już jest piękne. A zawartość wow, suoer

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pudełko😊 zawartość wygląda obiecująco😊 na pierwszy rzut oka podobają mi się kolorki lakierów😁

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja widzę ziaję to szaleję <3 <3 <3 hihihi Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Pudełko znalazło by u mnie " drugie życie " ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja własnie mysle jak je wykorzystac :)

      Usuń
  18. To pudełko na pewno bym do czegoś wykorzystała. Jest piękne! A zawartość powaliła mnie na kolana. Wielkie WOW!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aa jakie świetne pudełko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger