Lakiery do paznokci Sally Hansen, recenzja.

Zostały mi do opisania ostatnie produkty, które miałam w paczce od Drogeria Estrella.
A są nimi lakiery Sally Hansen, a właściwie top coat i lakier.


Wcześniej nic nie miałam z tej firmy, a lakier jest cudowny. Przepiękny kolor i często go noszę. 
Lakier jest trwały, i co mnie zdziwiło to to, że szybko schnie co jest u mnie na plus przy małym dziecku. 

Opakowanie jest eleganckie, szklane o pojemności 14,7ml. 
Bardzo podoba mi się wykończenie, uroku dodaje mu metalowa zakrętka. 



Trwałość lakieru również mnie zaskoczyła, bo zazwyczaj lakier mi się trzymał 2 dni, a tu około tygodnia. Na pewno rozejrzę się za innymi kolorami lakierów tej marki, bo jestem ciekawa co jeszcze jest w ofercie.
Jeśli chodzi o gęstość jest idealna, łatwo pokryć nim paznokieć i z precyzją można operować pędzelkiem. U mnie wystarczy jedna warstwa lakieru. 




To mój drugi top coat, bo wcześniej miałam z Eveline. Jednak ten bije na głowę tamten. A dlaczego?
Ten top pozwala nam na szybkie wyschnięcie lakieru, ponieważ zajmuje to nie więcej niż 30 sekund, mało prawda?

Aplikacje jest również prosta, bo wystarczy 2-3 pociągnięcia pędzlem i gotowe.
Zrobiłam test lakieru z topem i bez. Bez topu lakier trzymał mi się około tygodnia, a z topem o tydzień dłużej. Tak, więc jestem bardzo zadowolona z efektu.

Jedynie nie podoba mi się zapach, pożyczałam cioci i kuzynce i również uważają tak samo. 
Pomimo chemicznego zapachu efekt jest wspaniały, więc można darować ten mały minus.

Cena tego produktu to 12,39 zł za pojemność 13,3 ml. Czy się opłaca? Zdecydowanie. 
Dla kogoś kto szanuje swój czas , nie lubi malować paznokci co kilka dni ten wysuszacz będzie  niezbędny w kosmetyczce.

A co do kosmetyczek, to dostałam przepiękną kosmetyczkę, w której były produkty.
Jest mała, zgrabna i teraz mi służy jako kosmetyczka do paznokci - trzymam tam ulubione lakiery, naklejki wodne, pilniczki, nożyczki i inne niezbędne produkty.



Może wydawać się mała, ale w rzeczywistości pomieściła wszystkie moje "klamoty" do paznokci, więc jestem bardzo zadowolona, a kosmetyczka jest urocza.  



25 komentarzy:

  1. Nie używałam jeszcze nic od SH, ale słyszę same dobre opinie na temat ich lakierów właśnie. Podoba mi się to, że są tak duże, jednak nie wiem czy to praktyczne- czy nie wyschnie zanim zużyje się całość. Widzę je w każdej drogerii jednak cena mnie trochę odrzuca- za tą cenę kupię lakier hybrydowy ;)
    Ale od pewnego czasu mówię sobie, że kupię chociaż jeden i wypróbuję. No i na razie jest zamiar, a czy kupię- czas pokaże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wkradł się błąd , bo to koszt około 13 zł a nie 40 ;) także śmiało możesz kupić i się nie zawiedziesz.

      Usuń
  2. Ostatnio nie używam zwykłych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przerzucam się na hybrydy, super sprawa. Lakiery mają fajny kolorek!
    http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O tym cudnym topie już czytałam i już jest na mojej liście "must have";)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nawet nie pamietam kiedy paznokcie malowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten Insta-dri jest fajny, lubię go, ale salon complete na mnie wrażenia nie robi

    OdpowiedzUsuń
  7. SH to mój numer jeden, lakier warty grzechu

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mialam jescze zadnego kosmetyku z Sally Hansen. Słyszę same pochlebne opinie. Chyba pora w końcu i na mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy tak dobrej opinii ciężko nie skusić się na zakup właśnie tych lakierów 😊
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda ze nie pokazałas na paznokciach ale ta firmę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe jak sie na paznokciach prezentuje 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolorek !
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Markę lakierów kojarzę, jednak nie miałam żadnych lakierów z tej marki. Ja bardzo rzadko maluję paznokcie. Bardzo dobra trwałość tego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydałaby się taka kosmetyczka 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie uzywam lakierów do paznokci 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesujący kolor, ciekawe jak się prezentuje na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trafił mi się inny kolor lakieru. Kosmetyczka rzeczywiście niepozorna, ale swoje mieści :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor jest naprawdę fajny :) mimo,że nie korzystam już z klasycznych lakierów to na ten chętnie bym się skusiła,zwłaszcza w połączeniu z tym topem!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię lakiery tej marki z topem u mnie również wytrzymują do tygodnia. Dla dziewczyn które lubią hybrydy jest świetna alternatywa aby dać odpocząć paznokcia :)
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  20. ja miałam tylko odżywke z tej firmy, ale jakoś nie widziałam rezultatów, teraz mam z semilaca i jest dużo lepiej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.