Maxel-cosmetics: Dwustronna tarka do stóp RAMONA, recenzja.


Marzysz o pięknych stopach latem? To możliwe dzięki dwustronnej tarce do stóp od Maxel-cosmetics. Miałam sporo tarek, ale ta jest najlepsza jaką miałam. 


Jak widzicie tarka jest dość spora, zawsze miałam małe, które źle leżały w ręce i tylko się denerwowałam. Tarka od maxel-cosmetics świetnie układa się w dłoni dzięki czemu zabieg usuwania zrogowaciałego naskórka jest szybki i łatwy. 


Tarka posiada dwie gradacje: 120 / 80 .
Oprócz usuwania zrogowaciałego naskórka również wygładza powierzchnię stopy. 

Można używać na mokro i na sucho. Ja preferuje na sucho.
Po zabiegu przemywam stopy i wklepuje specjalny krem do stóp.


Dzięki takim zabiegom stopy wyglądają lepiej i pięknie się będą prezentować w sandałach czy japonkach. Czasem przed całym zabiegiem tarkowania stóp najpierw je porządnie moczę, osuszam i potem dopiero używam tarki, przemywam pod bieżącą wodą i wklepuje krem. 
Ostatnio używałam skarpetek złuszczających, ale skarpetki nie poradziły sobie z zrogowaciałym naskórkiem pięt i muszę wspomóc się tarką. 

 Koszt takiej tarki to 12,90zł. Moim zdaniem to nie jest dużo, ponieważ jakościowo jest świetna i posłuży nam na długo. Tarkę można również zawiesić , u mnie akurat wisi w łazience dzięki czemu mam szybki dostęp nie szukając jej po pudłach z kosmetykami. 



Tarkę można kupić TU.

14 komentarzy:

  1. muszę wypróbować , tak żeby moje stopy były piękne przed latem ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną tarkę z Avon. Średnio się sprawdza. Używam jej na sucho =, ale tylko czasami

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post przed latem. Już najwyższa pora zadbać o stopy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo praktyczna na lato ta szczotka 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie stosuje tarek, bo nie potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. mMm dwustronną tarkę, ale innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i zadbane stópki latem to podstawa;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wypróbować, bo skarpetki zluszczajace znudziły mi się. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam metalową i całkiem dobrze sobie radzi. te z papierem ściernym zawsze krócej służyły. Chociaż i ta co mam powoli tempa się robi. Wypróbuję tą!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałaby mi się taka tarka :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger