Navitel, czyli nawigacja E100, recenzja.

Na blogu mam nie tylko recenzje kosmetyków, ale także produktów dla dzieci i od niedawna zaczęłam testować również elektronikę.

Mowa oczywiście o nawigacji do auta od Navitel.
Na paczkę nie musiałam długo czekać.


Urządzenie przyszło solidnie zapakowane. Bardzo fajnie trzyma się w ręku, jest wygodne w użytku.
Nawigację wzięłam dla mojego chłopaka, ponieważ dużo jeździ i kilka razy nam się zdarzyło używać nawigacji w telefonie, przez co musieliśmy specjalnie wykupować internet, by móc skorzystać.

Z córką jeździmy do szpitala do Poznania, czasem do Wrocławia i nawigacja to naprawdę przydatna rzecz. Mój chłopak teraz jeździ busem i nie tylko po Polsce.

  • Procesor: Mstar MSB 2521, 800 MHz
  • Wyświetlacz: 5" dotykowy
  • SD slot: do 32 GB
  • Mapy: Białoruś, Estonia, Litwa, Łotwa, Polska
  • Darmowa aktualizacja map


W zestawie było wszystko to co potrzebuje: ładowarkę samochodową, uchwyt na przyssawkę do szyby, kabel mini USB, instrukcja obsługi i karta gwarancyjna.

Jeżdżąc po Polsce nawigacja sprawuje się bardzo dobrze, ale kiedy mój chłopak zabrał ją w trasę to narzekał tylko na to, że czasem mu sygnał zanikał, a pracę jaką wykonuje to nie może sobie pozwolić na takie coś.

Z tego co mówił to ma dwie nawigacje, jedną od Navitel, a drugą , którą dostał w pracy. Używa obydwóch na zmianę , kiedy jedna się wyładuje bądź właśnie zasięg mu ucieknie. Ogólnie powiedział, że nawigacja nie jest zła , ale z tym zasięgiem to spory minus, zwłaszcza kiedy szuka konkretnego miejsca i takie sytuacje nie mogą się zdarzyć, a zdarzają. 


21 komentarzy:

  1. Słyszałam dobre opinie o tej firmie. Szkoda , że nie sprawdziła się do końca

    OdpowiedzUsuń
  2. Też korzystam z navi w tel i ciągle musze go ladowac. Taka nawigacja to fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mialam raz problem ze znalezieniem, ba, kosciola w wiekszej miejscowosci jadac na chrzciny. Zaskoczylam sie, bo nawi w tele blyskawicznie mi pokazala 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż byłby zadowolony z takich testów- jest kierowcą ciężarówki i czasem w takie miejsca wozi towar że zanim znajdzie punkt to pięć razy przejedzie obok :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello my dear,
    what a really interessting blogpost- I love your blog and I am following you now;)
    Have a nice day;)
    Isa
    www.label-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiepsko z tym gubieniem zasięgu :) Dla mnie navi w telefonie jest niezawodna jak dotąd i nie wiem czy skusiłabym się na zakup odrębnego urządzenia:) Ale takie testy to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to bardzo duży minus gubienie zasięgu.

    OdpowiedzUsuń
  8. My używamy raczej nawigacji w telefonie poprzez bardzo fajną aplikację, która na bieżąco aktualizuje informacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam i gorąco polecam. Służy nam Bardzo dobrze. Łatwa w obsłudze, poręczna, aktualizacja map nie drogo.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam auta, ani prawka, ale wiem jak ważna jest dobra nawigacja w długiej podróży, zwłaszcza za granicę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka nawigacja to świetny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze swojemu staremu to kupić bo on mnie uzywa jako nawegacji i mnie tylko denerwuje...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wystarczy porządnie zaktualizować mapy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że gubi zasięg, to wielki minus.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawigacja bardzo się przydaje. Zwłaszcza w dużych miastach- oszczedza nasz czas!Szkoda, ze gubi zasięg.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie tylko i wyłącznie w telefonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak nawigacja to bardzo przydatna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiam się, jak kiedyś żylismy bez nawigacji :P Nie ma rzeczy niemożliwych,więc nic dziwnego,że czasami gubi zasięg,ale najważniejsze,że przez większość czasu się sprawdza :) Mnie kilka razy moja wywiodła w las 😂

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie potrafię jeździć z nawigacją, nie wiem co ze mną nie tak... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.