Nivea: Olejek w balsamie kwiat wiśni i olejek jojoba, recenzja.

Jakiś czas temu dostałam paczkę niespodziankę od Nivea.
Bardzo się ucieszyłam z możliwości przetestowania nowego olejku w balsami, zwłaszcza, że tak bardzo teraz reklamują i zresztą produkty Nivea są ze mną od bardzo długiego czasu, sama ich używam i moja córka też.



Bardzo podoba mi się opakowanie. Grafika cudowna, widać od razu czego tyczy się produkt.
Przy balsamach bardzo mi zależy na tym, aby produkt mnie nie uczulił i żeby faktycznie nawilżył moje ciało.
Mam suchą skórę i balsam to nieodłączny element mojej codziennej pielęgnacji.
Zapach jest delikatny, ale wyczuwalny i zostaje z nami na dłużej. Sam balsam bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. 



Konsystencja nie jest leista, jest w sam raz - chociaż czasem otwierając opakowanie muszę uważać, aby nie przydusić opakowania, bo wtedy idzie siętrochę pobrudzić ;) . 
Stosuję go dwa razy dziennie - rano i wieczorem po kąpieli. Wystarczy niewielka ilość, aby
wysmarować dane partie ciała przez co produkt jest wydajny. Opakowanie jest plastikowe o pojemności 200 ml z zakrętką na "klik". Na wierzchu zakrętki jest wytłoczone słowo "NIVEA". 


Skóra po jest gładka i miękka. Jestem ciekawa innych wariantów zapachowych.
A Wy skusiliście się na nowość od Nivea ??

23 komentarze:

  1. Dla mnie jest poprawny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie kupowałam nowości od NIVEA, ale wygląda zachęcająco :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli nie zostawia tłustego uczucia po nałożeniu to u mnie już na starcie ma plus ;) JEszcze nie testowałam ale kto wie, kto wie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na bakier z balsamami, zawsze ich zapominam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja muszę używać, bo mam bardzo suchą skórę, a jak nie użyje balsamu to potem się drapie :(

      Usuń
  5. Lubię produkty nivea.😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam sentyment do kosmetyków Nivea, muszę sprawdzić jego zapach przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się niestety nie udało załapać do testów, a wielka szkoda, bo uwielbiam kosmetyki Nivea:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nic straconego, widziałam mnóstwo testów z tymi produktami. może sie gdzieś uda dostać :D

      Usuń
  8. Żałuję, że nie udało mi się poznać tego zapachu.
    Jak wykończę swój balsam to na pewno się skuszę.
    Akurat ten zapach mnie najbardziej intryguje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja skóra niestety nie lubi się z Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze zacząć stosowac jakis balsam. Moze to bedzie Nivea

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię to firmę ale szczególnie używam kosmetyków do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię tą firmę.
    Ciekawa jestem tego olejku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie nivea nieba i chyba tez sobie kupię 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam produkty Nivea stosuje je ja i moja córka.😊 mamy płyny i kremy.

    OdpowiedzUsuń
  15. No niestety tak jak pisałam na fb markę nivea omijam niestety

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie wszystkie kosmetyki nivea lubię,aczkolwiek po ten balsam pewnie wkrótce sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety na mnie źle Nivea działa :( Zapycha mnie okrutnie :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię markę Nivea, z chęcią wypróbuje i powyższy kosmetyk, ciekawi mnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nivea ma całkiem sympatyczne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger