Perfumy Glantier nr 466 , recenzja.

Ostatnio stałam się fanką perfum i trochę mam ich w swojej kolekcji.
Do tej kolekcji dołączył perfum of firmy Glantier.



Perfum mieści się w kartonowym opakowaniu. 
Również dostałam próbki perfum dla kobiet jak i mężczyzn.

Perfum jest odpowiednikiem perfum Calvin Klein Euphoria Blossom. 
Zapach jest z kategorii orientalno-kwiatowej, bardzo zmysłowy.

Perfum ma pojemność 50 ml i mieści się w szklanej buteleczce.

Wyczuwalne są nuty orchidei, piżma i róży połączone z lekkimi cytrusowymi nutami. 
Te perfumy bardzo wpasowały się w mój gust, zwłaszcza, że wzięłam je w ciemno nie znając wcześniej zapachu i się nie zawiodłam.

Wody perfumowane Glantier cechują się wysoką ilością olejków, bo mają ich około 18% - dzięki temu zapach utrzymuje się dość długo i nie wietrzeją od razu np. po pierwszym podmuchu wiatru (a miałam i takie wody perfumowane).



W moim odczuciu perfumy są świetne , zwłaszcza za tak niewielką cenę (49zł).

Na tej stronie można zapoznać się z listą perfum, podane są numery i ich odpowiednik -> klik .
Bardzo jestem ciekawa męskich perfum, miałam kilka próbek i byłam zachwycona. Niedługo się zbliża dzień ojca, więc na pewno sprezentuje jakiś perfum mojemu mężczyźnie, bo on uwielbia perfumy tak samo jak ja.

Odkąd mam okazję testować te perfumy nie rozstaje się z nimi. 


18 komentarzy:

  1. Posiadam. Jestem zadowolona, dlugo trzymają, nawet kolezanki pytaja, gdzie kupiłam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. My zamawialismy męski odpowiednik xd i jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również je posiadam tylko inny numer.
    Są trwałe i pięknie wyglądają na półce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo cena jest bardzo kusząca! Chyba się skuszę tym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusisz,oj kusisz! A przydałyby mi się jakieś nowe :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam, testowałam i jestem jak najbardziej na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena niska i do tego trwałe i przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam z nimi styczności, Ale sporo słyszałam😊

    OdpowiedzUsuń
  10. A u Ciebie znowu pachnąco! Slysze duzo dobrego o tych perfumach

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena super, może moja Mama będzie zainteresowana hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też się spodobały PS>to są wody perfumowane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że trafił Ci się miły zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem zapachu, cena bardzo interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo się ostatnio mówi o perfumach Glantier, chyba muszę poszukać zapachu dla siebie ��

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już zamówiłam prezencik dla siebie :)
    Tyle dobrego o nich słyszałam że nie mogłam się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger