Perfumy i żel pod prysznic VABUN od Radosława Majdana, recenzja.

Z racji tego, że testuje sporo produktów, paczki mi się wysypują mój mężczyzna stwierdził, że produkty przychodzą tylko do mnie. Fakt, postanowiłam poszukać produktów do testowania również i dla niego. Padło na zestaw Vabun od Radosława Majdana, których premiera odbyła się jesienią 2011 roku. 



Vabun Gold mieści się w przepięknym złotym opakowaniu , które poprzedzają delikatne czarne napisy. Zapach nie przypadł do gustu mojemu chłopakowi, więc poszedł na oddanie dla znajomego, któremu się zapach z kolei spodobał. Ten perfum preferowałabym na jakieś wieczorne spotkania.

Vabun Sport ten perfum zdecydowanie podbił serce mojego chłopaka i ten perfum jest w użyciu. Opakowanie przezroczyste, zapach można używać codziennie w przeciwieństwie do Gold.

Oba perfumy są trwałe i nie wietrzeją po 30 minutach. 


Żel pod prysznic do codziennego użytku. Został stworzony dla mężczyzn dynamicznych, aktywnych i uprawiających sporty, doskonale sprawdzi się po treningu. Zapach nie jest drażniący i utrzymuje się na skórze. Żel pozostawia uczucie świeżości i czystości, natomiast skóra jest nawilżona i gładka.

Jako ciekawostkę dodam, że w 2017 roku mają się pojawić dwa zapachy dla kobiet, więc jestem ciekawa opakowań i przede wszystkim zapachu. :) 


22 komentarze:

  1. Miałam wersję Sport i Classic, bardzo spodobały się mojemu chłopakowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to jaja że i ten ma swoje perfumy :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz podac emaila do tej firmy chciałam się zapytac cos w sprawie zamówienia ale nie odpisuja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponoć własnie nie odpisują od jakiegoś czasu ;)

      Usuń
  4. Mój mąż na pewno byłby zadowolony z takiego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  5. DObrze że zaznaczyłaś że to Radosław nie Rafał :P :P
    A tak poważnie to mam na nie oko, ale boję się zamówić w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tych perfum, kojarzę tylko pana Majdana :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moj maz uwielbia je mnie jednak ich zapach drażni ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie pachną, ale te sport.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przekonuje mnie ani zapach, ani firma ani tym bardziej reklamowanie produktów przez Majdana...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo pozytywnych opinii czytałam na temat tych perfum😊 ciekawa jestem czy zapachy spodobałyby się mojemu chłopakowi😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapachy są bardzo urzekające, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam i mój mężczyzna je uwielbia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam Cię bardzo, ale muszę. Nie ma czegoś takiego jak perfum, są perfumy lub perfuma i druga sprawa - to są wody toaletowe, nie perfumy. :)
    Ciekawią mnie zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa tych zapachów. Kiedyś o nich czytałam,aczkolwiek nigdy nie widziałam i nie czułam na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pachną cudnie, ale Nasze niski skradł zdecydowanie złoty zapach, jest mocny i intensywny czuć go już z daleka. Zdecydowanie warte są swojej ceny :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa tych damskich 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.