Pomysł na prezent z eprezenty.pl

03:19

Z racji tego, że zbliżają się Komunie miałam wziąć właśnie coś z tej okazji, ale sprawy potoczyły się tak, że nie zostaliśmy zaproszeni, więc postanowiłam sprawić sobie prezent i mojemu mężczyźnie.

Bardzo podoba mi się strona ze względu na to, że można znaleźć tam prezent na prawie każdą okazję. Fajne też jest to, że są podzielone kategorie np. imieniny, dzień ojca, dzień matki, komunia, urodziny (wujka, cioci, męża, dziadka itp).

Dlatego jak ktoś nie ma pomysłu na prezent ta strona może Wam pomóc w odnalezieniu idealnego prezentu.

Ja wzięłam rzeczy bez okazji.


Wzięłam po jednym pendrive dla każdego z naszymi imionami, a żeby to mój chłopak czasem nie pomylił. Pendrive ma pojemność 8gb. Dla niego będzie służył jako przenośnik muzyki, a dla mnie filmów. 


Ostatnią rzeczą jest prześliczna bransoletka. Rzemyk można dobrać w różnych kolorach tak jak i zawieszkę. 

Bransoletka została ładnie zapakowana.



Długo myślałam jaki napis umieścić na zawieszce, ale z braku pomysłu umieściłam tam nasze imiona. Bransoletka jest skromna, ale przez to śliczna. Lubię takie rzeczy i z wielką chęcią je noszę, choć rzadko noszę biżuterię, ale do tej bransoletki się bardzo przywiązałam :) .


Niedługo się zbliża dzień matki, dzień ojca, dzień dziecka - na pewno każdy znajdzie coś wyjątkowego dla bliskich osób. 

22 komentarze:

  1. Nigdy nie powiedziałabym,że to pendrive! :O Myślałam,że to takie tabliczki do powieszenia 😂 Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Woo nie powiedziałabym, że to pendrivy! Super są ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super się to prezentuje xd jestem w szoku

    OdpowiedzUsuń
  4. O, też by nam się takie pendrive przydały😁😁😁 przynajmniej każdy by pilnował swego😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł. Uwielbiam takie dedykowane prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rozwiązanie te grawery na pendrive. Nie pobierze Ci Twojego heh

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię spersonalizowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie wszystko, co jest związane z drewnem, więc pendriv'y bardzo mi się podobają 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletki sa świetnie, takie jak właśnie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne te rzeczy wybrałas. te peny sa super

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi sie branzoletka z grawerem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko piękne, takie prezenty są w tych czasach bardzo modne, ja również wolę kupić coś oryginalnego nic coś oklepanego, pendrive sprezentuje bratu na urodziny, do samochodu jak znalazł.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no moj wlasnie tez do auta, muzyke zgrywa i slucha to co lubi :)

      Usuń
  13. Świetne! Lecę looknać co mają ciekawego. Może też się skuszę na jakiś prezencik. Sama sobie na dzień mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bransoletka jest urocza. bardzo ją lubię :)

      Usuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.