Powerbank od IZIGSM, recenzja.

Za oknem coraz ładniejsza pogoda, a kiedy słoneczko świeci to sprzyja spacerom, wycieczkach czy po prostu można sobie siąść na balkonie bądź w ogrodzie i cieszyć się piękną pogodą.

Uwielbiam słuchać muzyki. Wieczorem kiedy już córka zaśnie biorę książkę do ręki, ciepła herbata i słuchawki na uszach, to jest chwila dla mnie.

Często podróżując zabieram ze sobą mp3. I tu z pomocą przychodzi mi powerbank od izigsm.


Pierwsze jak zobaczyłam to niewielkie pudełko to pomyślałam "kurde, chyba zapomnieli mi wysłać kabla, i co ja teraz zrobię?".

Naprawdę myślałam, że zapomnieli mi dopakować kabla, nic mylnego.


Kabel jest niewielkich rozmiarów i byłam pełna podziwu gdzie oni go umieścili :D .
Sam powerbank prezentuje się zachwycająco.

W pierwszej kolejności zaczęłam od naładowania powerbanku. Podłączyłam powerbank do komputera, a kiedy się już naładował mogłam później normalnie z niej korzystać. Jedyne co mogę naładować to tablet / telefon / mp3 .

Niestety kabel do mp3 mi nie pasuje, ale świetnie się sprawdził do naładowania telefonu. Z racji tego, że telefon mi się szybko wyładowuje kiedy korzystam z internetu to powerbank świetnie sobie daje radę, aby go naładować.

Za tydzień czeka mnie podróż do Wrocławia, więc na pewno ten niewielki powerbank znajdzie się w mojej torbie.


Dane techniczne:

Wejście: 5V
Wyjście: 5v
Wymiary (mm): 91x22,5x22,5m
Waga (g): 75


Dla mnie to świetna opcja dla ludzi, którzy często podróżują i nie mają możliwości podłączenia telefonu. 


35 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda, pasowałby idealnie do damskiej torebki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny😊 lepiej do Gorzowa wracaj, a nie do Wrocławia jedziesz😛😛😛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dzięki :D póki co mam Gorzowa dość na jakiś czas hehe .

      Usuń
  3. A ja milion lat za postępem technologicznym jestem - obiecywałam sobie milion razy że kupie powerbanka a wciąż go nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Przydałby mi się :) Obserwuję :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie czegoś takiego poszukuję ... zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny jest. Ogólnie w tym sklepie są "inne" produkty. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się bez powerbanka z domu nie ruszam :) gadżet obowiązkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to już na pewno też :D
      jak ja mogłam życ haha

      Usuń
  8. Ja ostatnio znalazłam świetny powerbank czekoladkę :D Jeśli dobrze pamiętam to było chyba na trendmanii i właśnie planowałam sobie go zakupić :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to też mega :D aż wejde na stronę i poszukam hehe

      Usuń
  9. Musze tez sobie kupic bo ostatnio szybko mi bateria pada :/

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglada super, mały gadżet w sam raz do torebki

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. nie wiem jak mogłam bez niego żyć :D

      Usuń
  12. Szkoda, że nie napisałaś jaką ma pojemność :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez mam tego powerbanka i jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie,dobrze że ktoś wymyślił takie urządzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem i mi przydaje się taki gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mojego telefonu zdecydowanie ma za małą moc ale fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Życie bym oddała za powerbanka! :D Tak często pada mi telefon, że szkoda gadać... Niejednokrotnie jest tak, że już do wieczora wiem, że telefon mi nie wytrzyma i nic nie mogę na nim zrobić, żeby w razie wu móc zadzwonić, gdyby coś się działo. Wielki plus za design, bo dzięki niemu staje się on typowym gadżetem dla kobiet, wszystkie koleżanki na pewno będą zazdrościć :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie planuje zakup, a Twój prezentuje się bardzo praktycznie.
    Podoba mi się :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny gadżet idealny do damskiej torebki, można go pomylić z pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D gorzej jak sie wrzuci do kosmetyczki

      Usuń
  20. Uwielbiam takie kobiece drobiazgi :D musze chyba rzucić okiem na ich sklep.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny! Ja mam głośnik bluetooth z tej firmy i jestem bardzo zadowolona 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Bez powerbanka nie wychodzę z domu - nawet nie ma takiej opcji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powerbanki to jest coś świetnego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny! Bardzo mi się podoba wygląd - byłam pewna, że to pomadka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Powerbank to podstawa. Ten wygląda fajnie. Mam w domu ale taki z duży i z większą mocą.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny gadżet ja również musze zakupić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger