Rosegal , recenzja #1

Dzisiaj przychodzę do Was z rzeczami, które zamówiłam i już mi doszły ze sklepu Rosegal.

Skusiłam się na naszyjnik.
Jest piękny, będę go zakładała na wesele w sierpniu.

KLIK

Wzięłam kolejne pędzle. Są świetne, pięknie się prezentują i póki co nic się z nimi nie stało, a myłam je kilka razy, włosie nie wypada, a makijaż z nimi też jest łatwiejszy.

KLIK


Szczotka do włosów jest świetna, na początku chciałam ją dla córki, ale w ostateczności została dla mnie, świetnie rozczesuje włosy nie wyrywając ich. Fajnie trzyma się w dłoni dzięki temu jaki ma kształt.

KLIK

I ostatnia to kurtka, która jest moim faworytem. Trochę się obawiałam zamawiać, że nie trafię z rozmiarem, ale pasuje idealnie. Jedynie co mi przeszkadza to to wieśniackie logo na kurtce, ale w sumie noszę ją cały czas rozpiętą, więc nie widać. W środku mamy czarno-biały nadruk jakby komiks. Materiał jest śliski. Kurtka typowo przejściówka. Ubieram ją na chłodniejsze dni.
W sumie pokusiłabym się o inne kolory.

KLIK

Proszę o poklikanie.

Naszyjnik - klik
Pędzle - klik
Szczotka - klik
Kurtka - klik


21 komentarzy:

  1. A mi podobają się pędzle 😍 Czekam na zdjęcia makijażu wykonanego tymi pędzlami 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie się nie pokaże, bo przez AZS wstyd sie pokazywac :(

      Usuń
  2. Poklikane. Szczotka super.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka całkiem spoko chociaz wolę granatowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten naszyjnik będzie mój, przepiękny jest :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten naszyjnik, jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny naszyjnik 😁 chetnie poszlabym na wesele ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurteczka ma piękny kolorek! Szkoda, że nie pokazałaś w pełnej okazałości, bo na stronie wygląda rewelacyjnie😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba zamowie te pędzle. Pędzli nigdy za wiele. 😂

    OdpowiedzUsuń
  10. Dosyć fajnie się to prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, tak, pędzli nigdy dość :) a naszyjnik cudownie się prezentuje

    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.