Rozkwitnij wiosną: Mollon Pro Regenerating Rose Oil olejek różany, recenzja.

Czas teraz na produkty do paznokci. Box wywarł na mnie duże wrażenie, ponieważ faktycznie dostaliśmy produkty, aby zadbać o całą siebie.

Nie znałam wcześniej firmy Mollon i pierwszy raz mam z nią styczność.
W pudełku znalazłam olejek różany do paznokci.



Produkt znajduje się w małej, szklanej buteleczce o pojemności 15ml.
W środku widać drobinki płatków róży.

Zadaniem olejku jest regeneracja i uelastycznienie. Ma również poprawić kondycję rozdwajających i kruchych paznokci. Ładnie też nabłyszcza płytkę paznokci.

Zapach jest przyjemny, nie drażni. Oliwkę nakładam przed snem i dokładnie wmasowuje w paznokieć. Produkt jest bardzo wydajny, bo wystarczy niewielka ilość.



Jedyny minus olejku jaki do tej pory zauważyłam to to, że bardzo wolno się wchłania dlatego używam go na noc kiedy dziecko śpi, a ja spokojnie mogę sobie obejrzeć film gdzie nie potrzebuje do tego rąk. 

Problemów ze skórkami nie mam, ale olejek bardzo wzmocnił moje paznokcie. Jestem zadowolona, ponieważ walczę z okropnym nałogiem jakim jest obgryzanie paznokci, nie robię tego od ponad miesiąca i ładnie mi rosną, ba miałam nawet długie, ale zaczęły mi się kruszyć dlatego musiałam podciąć i stosuje ten olejek czekając jak mi urosną. 


19 komentarzy:

  1. bardzo fajny produkt - niewykluczone że go wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna nowość-przynajmniej dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba to nie produkt dla mnie, nienawidzę jak na rękach mi się coś wolno wchłania

    OdpowiedzUsuń
  4. oj szkoda ze tak słabo się wchłania, dla mnie to mega minus

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego właśnie nie lubię w olejkach - powolnego wchłaniania🙄 sam produkt wygląda super😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Te drobinki wyglądają tak uroczo, że zachęcają do stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny produkt. Warto wypróbować, skoro zachwalasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że długo się wchłania- nie cierpię czekania aż coś zniknie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny produkt, ja ostatnio często sięgam po takie wspomagacze na skórki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ogolnie lubię markę Mollon oraz ich hybrydy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tej firmy, ale może warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  12. Latem wskazane jest zadbać bardziej o paznokcie, skórę jak i sama siebie. Ja od opalania mam problem z suchymi skorkami, przydała by się taka oliwka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy jeszcze tego nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie używałam tego typu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wygląda, ale nigdy nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam i chyba nie mam potrzeby. Krew by mnie zalała, bo tak długo się wchłania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę popatrzeć za tym produktem bo po ciąży strasznie mam łamliwe paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię jak coś szybko się wchłania więc to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.