Rozkwitnij wiosną: perfumy NOU - secret blanc, recenzja.

Pierwszym produktem jaki chciałabym opisać z boxu "rozkwitnij wiosną" jest perfum NOU - secret blanc.

O tym co znalazło się w drugiej edycji box'u pisałam TU.


Woda perfumowana tej firmy to dla mnie nowość. Wcześniej nie słyszałam o tej firmie, więc z wielką chęcią zabrałam się za testowanie. 

Secret Blanc to kompozycja owocowo-kwiatowa. W pierwszej kolejności wyczułam zapach cytryny i białej herbaty , a dopiero później czuć nutę jaśminu i peonii. 


Bardzo spodobała mi się buteleczka, w której umieszczony jest perfum o pojemności 50ml. 
Flakonik zachwyca prostotą i elegancją. 
Dozowanie jest bardzo proste dzięki atomizerowi. 

Z wodą perfumowaną mam styczność od kilku lat i raczej każdy wie, że trwałość jest kiepska. Miałam i takie "perfumy" , że kiedy tylko wyszłam na dwór - pierwszy podmuch wiatru i nic nie było czuć. Tutaj perfum mnie zaskoczył, bo utrzymuje się około 5h.

Zapach tych perfum spodobał mi się od razu. 
Nou Secret Blanc to zapach dla kobiety pewnej siebie, odważnej, zmysłowej i tajemniczej. 

Nuta głowy: schłodzona cytryna, biała herbata, rabarbar, ananas
Nuta serca: jaśmin, peonia, żurawina
Nuta bazy: paczula, bób tonka, piżmo

Używam go na wyjścia czy na wieczór we dwoje, ale również wtedy kiedy chcę się poczuć pewna siebie .

Znacie produkty tej marki? Używałyście tych perfum ? 

29 komentarzy:

  1. Nie znam , jak długo utrzymuje się zapach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam, że do 5h. te 5h bardziej czuć na ciuchach, bo tak na ciele jak psikniesz to do 4h, ale i tak daje rade jak na 65 zł, bo tyle kosztuje :)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa zapachu 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. używam go również i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej perfumki Kochana :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki perfum, ale z wielką ciekawością przeczytałam Twoja recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfumy nie są mi osobiście znane, ale ostatnio czytam o nich recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marki nie znam, Ale podoba mi się, że jest w tym zapachu nuta jaśminu, który uwielbiam😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na pewno by Ci podpasował ten perfum <3

      Usuń
  8. Pierwszy raz widzę ta firme ale zaciekawilas mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow nie słyszałam. Bardzo elegancka buteleczka ! A ja perfumy uwielbiam ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. butelka niby prosta bez żadnych szaleństw, ale bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  10. Myślę, że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem wierna jednemu zapachowi od wielu lat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam marki. Lubię perfumy więc z chęcią bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam je na blogach, osobiście nie miałam ;)
    Ps. Perfumy nie perfum ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o marce, ale sama jej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach wydaje się być ciekawy ale znając życie to pewnie by się na mnie nie trzymał 😔

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealny jak najbardziej zapach dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę,że zapach przypadłby mi do gustu! Nigdy o tej marce nie słyszałam,ale po tej recenzji zastanowię się,czy nie zamówić sobie jakichś perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam tej firmy, muszę zobaczyć i przetestować na sobie, bo kocham takie zapaszki

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tych perfum, ale chętnie bym kupiła.😊

    OdpowiedzUsuń
  20. O coś czuję że by mi się spodobały :)
    5 godzin to całkiem nieźle się spisuje. Będę musiała wypróbować :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam wcześniej o nich 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.