Skin79: Waterproof sun gel, recenzja.

Jakiś czas temu na facebooku można było się zgłaszać do przetestowania kremu ochronnego.
Firma to Skin79 i pierwszy raz miałam z nią styczność, dlatego zapisałam się do przetestowania, bo byłam ciekawa produktów tej firmy. 



Krem jest bardzo lekki i świetnie rozprowadza się po twarzy. Bardzo spodobało mi się to, że produkt niemal od razu się wchłonął. Przyjemny jest zapach, który umila nam nakładanie kosmetyku. 

Krem znajduje się w plastikowej tubie z odkręcanym wieczkiem. Po odkręceniu wieczka znajduje się aplikator w postaci "dzióbka", który ułatwia nam wydobycie produktu. Szata graficzna jest prosta i przyjemna dla oka, wszystkie informacje są zawarte. Chciałam ten kosmetyk przetestować również ze względu na wysoki filtr. Mam bardzo jasną cerę , więc muszę dbać o takie szczegóły jak ochrona przed słońcem. 


Również można stosować go u dzieci, moja 3latka chętnie daje buźkę do smarowania, choć wcześniej uciekała - chyba spodobał się jej zapach.


Kiedy wyciśniemy krem widać, że ma biały kolor, a konsystencja przypomina typowy krem/balsam. Dopiero cuda zaczynają się kiedy zaczynamy rozsmarowywać go na twarzy, od razu przechodzi w konsystencję żelową. Ten krem nadaje się również jako baza pod makijaż, która utrwala go na dłużej, a cera wygląda promiennie.

Znacie ten kosmetyk? Używałyście? 
Jakie są Wasze wrażenia?

16 komentarzy:

  1. Ciekawe jakie ma wykonczenie na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tych kosmetyków, słyszałam tylko o nich z blogu Czarszki

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszt raz słyszę o tym kosmetyku. Zaciekawiłas mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam go i nigdy nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo dobrego słyszałam o tej firmie, jednak nie spotkałam się jeszcze z tym żelem. Zaciekawiłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym przetestowała, bo nigdy o nim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio zaczęłam używać kremów z filtrami.
    jestem go bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy bardzo krem. Chętnie bym wypróbowała, różne opinie słyszałam pozytywne 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba nigdy nie znajde idealnego kremu przeciwsłonecznego.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja wygląda na twarzy? Tworzy tłustawą powłokę czy matową? Czy po czasie nie świeci się nadmiernie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam ani tego kosmetyku a nie firmy, ale bardzo mi się podba jego szerokie zastosowanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy aż slysze o tej firmie, Ale ten filtr wygląda bardzo zachęcająco😊

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tego kosmetyku, ale mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekałam na Twoją recenzję tego kremu :) wydawał mi się ciekawy ale nie znam tej firmy i trochę bałam się kupować w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest naprawdę świetny. jest przeznaczony do każdego typu cery i bez ograniczenia wiekowego, ja osobiście buźkę córki smaruje tym kremem :)

      Usuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.