Smily Play: Pomysłowy piekarnik, recenzja.

Odkąd kupiłam córce na Boże Narodzenie zabawkę firmy Smily Play postanowiłam się przyjrzeć dokładniej tej firmie i zabawkom jakie posiadają w swoim asortymencie.
Dzięki nawiązanej współpracy dostałyśmy z Oliwią do przetestowania pomysłowy piekarnik dedykowany dzieciom od 18 miesiąca. 


W zestawie otrzymujemy piekarnik, w piekarniku tackę oraz 3 plastikowe produkty: babeczka, rogalik i kawałek pizzy. Również nad drzwiczkami piekarnika są guziki z tymi obrazkami. 





Podczas zabawy wydaje dźwięki, a także porady typu "nie otwieraj, bo gorące". 
Piekarnik posiada interaktywne elementy, kolorowe przyciski i obrotowe pokrętła.


Co mi się spodobało? Zabawka ma dwa poziomy głośności. Nie jest np. , że zabawka jest albo bardzo głośna albo za cicha. 

Zabawka rozwija sprawność manualną oraz wspiera rozwój wzroku i słuchu.
Wszystkie elementy są starannie wykonane, kolorowe i przyciągają wzrok dziecka.


Drzwiczki się otwierają, a w trakcie pieczenia świeci się światło.
Zabawka mówi w języku polskim. 

Piekarnik świetnie się sprawdzi jako rekwizyt zabawy w dom - no bo kto w dzieciństwie się nie bawił w dom? ;) 

20 komentarzy:

  1. śweitny ten piekarnik. napewno spodobałby się mojej córeczce

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Sofia napewno by pożarła wszystkie elementy zabawki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo mój mały uwielbia gotowanie ;) Podobał by mu się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama bym się z Wami pobawiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja czasem się bawię z moją to mi każe jeść plastikowego rogalika hehe

      Usuń
  5. Bardzo fajna zabaweczka. Moja Nina z chęcią by się pobawiła

    OdpowiedzUsuń
  6. My mamy rozgadana kuchnie, długo nam już służy a co najważniejsze sie nie nudzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo fajnie. bede musiala popatrzeć za innymi takimi zabawkami :D

      Usuń
  7. Ekstra dla dziewczynki 😊 no moj olek nie bylby zainteresowany. Warsztatem jakims bardziej 😜 Ale Olwia sie tez troche nauczy, ze np. nie wolno otwierac piekarnika, bo sie poparzy 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ona akurat na szczęście juz to wie :D kiedys dotknela to wie,ze cieple i nie wolno :)

      Usuń
  8. Super dziewuszki😊 to co tam upichciłyście dobrego? Kiedy mogę wpaść na kawę?

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jest ta zabawka. Mamy z tej serii czajniczek. Jestem nim zachwycona. Wydaje dźwięk nalewanej herbatki

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj jak byłam mała to marzylam wręcz o takiej zabawce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna rzecz, wiele radości da malchowi

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dziecko marzyłam o takiej i o całej kuchni! Świetna zabawka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja Karina miała by zabawę, ona kocha takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zabawki są godne polecenia, bardzo wytrzymałe i ciekawią moje dzieci mamy kilka propozycji tej marki, ale piekarnika jeszcze nie mamy, muszę sprawić córce na dzień dziecka :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.