Targroch: migdały i pistacje, recenzja.

Od niedawna interesuje się zdrowym odżywianiem jak i zdrowymi przekąskami.
W tym postanowieniu pomogły mi produkty firmy Targroch.

Współpraca bardzo miła, ponieważ nie narzucono mi produktów z góry, tylko mogłam sobie sama wybrać na kwotę ustaloną przez Panią Kasię.

Wybrałam produkty również z myślą o mojej córce, która podczas zabawy lubi sobie coś podjeść.
Opiszę Wam dwa produkty, które najbardziej przypadły nam do gustu.


Produktów jest sporo, ale wszystkie smaczne i godne polecenia.
U nas furorę zrobiły jednak pistacje. Zeszły nam najszybciej.



Bardzo fajną opcją na stronie jest to, że możemy wybrać pistacje w trzech różnych gramaturach: 250g, 500g i 1kg. Ja właśnie wybrałam tą największą gramaturę.
Pistacje jadaliśmy głównie oglądając jakiś film. Mojej córce również smakowało, a nawet podzieliłam się produktami z sąsiadką , która czasem pilnuje mi małej.

Opakowanie jest solidne i pozwala nam na ponowne zamknięcie przez co pistacje się nam nie wysypują i nie wysuszają. 

Drugim ulubionym produktem za pistacjami są migdały.



Tutaj mamy tylko dwie gramatury do wyboru: 100g i 1kg. 
Również i tym razem wzięłam to większe opakowanie. 
Jem kilka migdałów dziennie, bo więcej nie daje rady, nieźle "zapycha" i się po nich pić chce. 

Takie migdały stanowią świetny dodatek do ciast czy tortów. Osobiście królową wypieków nie jestem, więc póki co nie zbliżam się do piekarnika. 

Migdał jest naturalnym źródłem : 

Magnezu -
który przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia.
Pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu mięśni oraz układu nerwowego .
Cynku - pozwala zachować zdrowe włosy , paznokcie , skórę oraz w utrzymaniu prawidłowego widzenia .
Żelaza -pomaga w transporcie tlenu , prawidłowej produkcji czerwonych krwinek i hemoglobiny. 
Fosforu - wspomaga utrzymanie zdrowych kości i zębów.

Po pistacjach już nic nie zostało, a migdałów zostało mniej niż pół opakowania - córka bardzo lubi i już wie gdzie chowam ;) . 

Polecam każdemu sklep Targroch, szybka wysyłka, produkty porządnie zapakowane, a ceny też dobre i widzę, że są nawet promocje. 

Nie mam zastrzeżeń co do smaku produktów, są przepyszne. Migdały są chrupiące, a pistacje odpowiednio posolone (nie za dużo , nie za mało). 

Pistacje czasem sobie rozdrabniam nożem i używam jako dodatku do lodów, świetnie się łączy ze smakiem waniliowych lodów. 

18 komentarzy:

  1. Mmmmmm pyszne testowanie, pałaszowałabym ze smakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tez bym tak chciała :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam niestety ani za jednym ani za drugim :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama chętnie skorzystałabym z ich produktów! Uwielbiam zdrowe jedzenie, a zwłaszcza orzechy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam migdały. Same pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  6. super produkty wybrałaś, sama bardzo lubię orzechy

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku uwielbiam i pistacje i migdały- narobiłaś mi ochoty!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mogę kupować bo jak siądę to dopóki nie skoncze nie odejdę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię posiadać takie zdrowe przekąski między posiłkami😊 samo zdrowie😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam pistacje! Migdały również 😍 Świetny sposób na wyeliminowanie złych nawyków żywieniowych :) Taka przekąska nie dość,że jest smaczna to jeszcze zdrowa i przynosi nam wiele pożytków :) Oby więcej takich współprac :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię pistacje i inne przekąski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger