Bell Magic Jungle - magiczne pomadki zmieniające kolor, recenzja.

Po raz drugi mam styczność z pomadkami, które zmieniają kolor pod wpływem zimna/ciepła, więc to nie jest dla mnie nowość, ale z wielką chęcią przetestowałam te, które oferuje nam Bell.


Pomadki dostaniemy w kolorze różowym, który daje po oczach. ;)
Opakowanie jest o tyle fajne, że nakrętka domyka się na klik, więc nosząc ją nawet w torebce nie powinno się samo otworzyć. 
Mamy dwie wersje pomadek - zieloną i niebieską.

Po nałożeniu na usta zmienia kolor na różne odcienie różu w zależności od naturalnego koloru ust.
Można je znaleźć w sieci sklepów Biedronka w cenie 8,99 zł.
Myślę, że to nie jest jakaś wygórowana cena zwłaszcza, że pomadka daje uczucie komfortu i wygładza usta. 



01 (zielony) - utlenia się na cieplejszy odcień różu
02 (niebieski) - utlenia się na chłodniejszy odcień różu (tu kolor u mnie bardziej pod fioletowy poszedł)


Kolor ogólnie bardzo fajnie się utrzymuje, jedząc czy pijąc aż tak szybko kolor nie znika z ust.
Pomadka świetnie sobie radzi z wysuszonymi ustami. 

Zapach również zasługuje na uznanie, jest delikatny, słodki i przyjemny.
Ja jestem bardzo zadowolona i na pewno zakupię kiedy mi się skończą. 

A Wy skusilibyście się na taki wynalazek ? :D 


27 komentarzy:

  1. Fajny i zaskakujący bajer :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz spotkałam się z takimi pomadkami :o nawet nie wiedziałam o ich istnieniu :D W sumie ciekawa sprawa, z chęcią bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no rewelacja. Ja taką chce!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. O rajciu! ja to jakaś w tyle jestem! Rewelka ! Zdecydowanie bym się skusiła :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio stojąc przy nich zastanawialam sie kto maluje usta na takie kolory haha. Teraz juz wiem ! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam je, koleżanki się nimi zachwycają, ale jakoś zawsze o nich zapominam podczas zakupow- chyba muszą trafić na moją listę must have 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe bardzo, ale szkoda że nie dodałaś zdjęcia jak wyglądają po nałożeniu. Ułatwiłoby to wybór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u każdego kolor może się różnić dlatego to jest takie fajne :D .
      zresztą cena nie jest wysoka i zachęcam do zakupu :)

      Usuń
  8. One są bardzo ciekawe. I fakt pachną kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy tylko ja nie wiedziałam, że istnieje takie coś na rynku hahha ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już od jakiegoś czasu planuje zakup takich pomadek ale ciągle zapominam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marka wprowadza do oferty coraz ciekawsze produkty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim😀 szkoda, że nie pokazałaś na ustach tego efektu kameleona!

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o takich pomadkach, ale nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja nawet nie wiedziałam że jest coś takiego! O proszę. Super. Zielona bardzo mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super jeszcze o takich nie słyszałam :) świetne

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne. Mialam kiedys taka pomadke byla zielona a usta malowała na różowo.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajowe, ciekawe jak wyglądają na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zacofana haha nie wiedziałam nawet że jest coś takiego. Szkoda, że efektu nie pokazałaś na ustach bo jestem mega ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy myk, mogłaś maźnięte ust korale pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mialem do czynienia lakierami termicznymi ale pomadki nie widzialem moja siostra bylaby oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger