Box only you rozkwitnij wiosną. Ziaja Antyoksydacja Jagody Acai - Krem na twarz i szyję, recenzja.

Bardzo polubiłam się z kosmetykami Ziaja w okresie kiedy byłam w ciąży.
Potem nawet kupowałam specjalne kosmetyki z Ziajka dla dzieci.
Bardzo się ucieszyłam kiedy znalazłam produkty tej firmy w boxie Only You.
Akurat nie miałam okazji przetestować kosmetyków z jagodami acai, więc bardzo chętnie zabrałam się za testowanie.


Otrzymałam dwa produkty - serum i krem.

Serum wygładzająco - ujędrniające



Produkt zamknięty jest w plastikowej butelce o pojemności 50ml. 
Wygodna pompka umożliwia wydobycie serum.
Serum ma żelową i lekką konsystencję i co bardzo mi się spodobało - szybko się wchłania.
Produkt idealnie sprawdzi się pod makijażem. 

Po przetestowaniu zauważyłam, że cera jest nawilżona i gładka. 
Pięknie rozświetla cerę, nadaje świeżości i blasku.

Zapach jest przyjemny, kwiatowy i delikatny.
Serum dzięki zawartości polifenoli, antocyjanów, resweratrolu, witamin, tanin, neutralizuje wolne rodniki. Serum nadaje się do używania go latem ze względu na to, że się szybko wchłania.


Krem odżywczo - regenerujący



 Krem zamknięty jest w miękkiej tubie zamykanej na klik. Tak samo jak serum posiada pojemność 50ml. Zapach jest równie przyjemny jak serum. Bardzo spodobała mi się ta seria kosmetyków.

Tutaj minusem dla mnie jest to, że trochę dłużej się wchłania, ale używam go głównie na noc, więc to nie przeszkadza. Rano nie miałabym tyle czasu, aby krem mi się porządnie wchłonął. 

Krem polecam dla osób szczególnie tych, które mają suchą skórę.


Seria kosmetyków, które dostałam do przetestowania jest warta zwrócenia na nie uwagi.
Bardzo lubię kosmetyki ZIAJA, są lekkie, nie zapychają i mnie nie uczulają.
Co tu dużo pisać o tych produktach? Za niewielką cenę można dostać naprawdę wspaniałe produkty. 

22 komentarze:

  1. Ten jagodowy krem bardzo mnie zaciekawił, zresztą Ziaja to bardzo dobra i warta przetestowania marka. I mój nr 1 jeśli chodzi o zapach kosmetyków dla dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziaję lubię i używam, ale tej serii niestety jeszcze nie stosowałam.
    Ale zaciekawiły mnie- z chęcią po nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam produkty ziaja ! stosuję ich ja i moja cała rodzina :)
    Tych kosmetyków jeszcze nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sezon na jagody rozpoczęty :D muszę zwrócić na nie uwagę :) kilka kosmetyków z Ziai jest na mojej półce od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki Ziaja lubię, z tej serii miałam okazję wypróbować tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki od Ziajki:) Póki co moim ulubieńcem jest pianka do higieny intymnej, ale do wypróbowania tej serii również się przymierzałam!

    OdpowiedzUsuń
  7. z ziajki uzywam plynu do higieny intymnej i jestem zadowolona bardzo

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie moge używać żadnych kosmetyków Ziaja. Coś w nich jest co podrażnia moją skórę :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Tę serię myślę że będę musiała sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ochotę na tę serię, ale na razie zapasy wołają o zużycie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam pielęgnację Ziaji. Miałam już setki kremów. Dermokosmetyki, w 100% naturalne kremy, oleje i nic się tak dobrze nie sprawdza na mojej skórze jak Ziaja. Krem na dzień Liście Manuka kupuję już regularnie i nie wymieniłabym go na żaden inny. Muszę spróbować tej serii, bo jestem ciekawa, może któryś zostanie ze mną na dłużej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten jagodowy krem zwrócił moją uwagę. Możemy się polubić

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kosmetyki Ziaji :) Mam produkty z nowej serii, które czekają na przetestowanie, więc mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze bardzo lubilam kosmetyki Ziaja. Zwlaszcza ich kremy oliwkowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kosmetyki Ziaji i te z pewnoscia wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten krem jest absolutnie genialny. No i ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie Ziaja ma dobre kosmetyki. Póki co nie zraziłam się do nich.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja skóra kiedyś była bardzo sucha, teraz przechodzi metamorfozę i robi się bardziej tłusta. Mimo wszystko kosmetyki Ziaja lubię, ale z tej linii jeszcze nie miałam niczego :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ziaja ma wspaniałe produkty dla mężczyzn jagody mmmm brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger