Dermofuture: Urządzenie do usuwania zmarszczek pod oczami i w okolicy ust, recenzja.

Dzisiaj przychodzę do Was z ciekawym urządzeniem, które mogłam przetestować dzięki Michałowi - urządzenie służy do usuwania zmarszczek pod oczami i w okolicy ust. Ja zmarszczek jeszcze nie posiadam, ale mam już 25 lat (w lipcu już 26!), więc zaczynam powoli rozglądać się za kremami, bo wiadomo - lepiej zapobiegać niż zwalczać.



Urządzenie ma za zadanie rozgrzać skórę do 40°C, aby lepiej wchłonął się krem.
Aparat posiada wygodną głowicę, która jest zabezpieczona dodatkowym plastikiem, który łatwo się zdejmuje. Głowica urządzenia ułatwia nam poruszanie się na wszystkich konturach twarzy.



Urządzenie wykorzystuje jonizację w celu odpowiedniego przenikania kremów przeciwzmarszczkowych, jak również funkcję delikatnego masażu wibracyjnego, by wygładzić i usunąć drobne zmarszczki.

Sposób użycia: Umieść odpowiednią ilość kosmetyku na zmarszczkach wokół oczu i ust. Masuj delikatnie końcówką masażera skórę wokół oczu i ust oraz wzdłuż zmarszczek. Masaż urządzeniem wprowadza kosmetyk w głąb skóry i wygładza zmarszczki, zwiększa napięcie skóry. Masuj do wchłonięcia się kosmetyku. Po użyciu masażera skóra wyraźnie pracuje, dzięki czemu zmarszczki zmniejszają się.

Urządzenie jest lekkie, wygodne w użyciu. Możemy go zabrać wszędzie.
Zasilamy go jedną baterią AAA 1,5V, której nie ma w zestawie.
Aby włączyć urządzenie należy nacisnąć srebrny przycisk, po czym włączy się nam czerwona lampka i masażer zacznie działać.



Do przetestowania tego urządzenia wybrałam krem od Nivea - lekki krem przeciwzmarszczkowy, który udało mi się wygrać  na stronie wizaz.
Przeznaczony jest do pielęgnacji 25+ i do każdego rodzaju cery.

W kremie zawarte są również filtry UV chroniące nas przed promieniowaniem.
Zapach przepiękny i konsystencja doskonała, z urządzeniem krem się szybko wchłania pozostawiając moją skórę miękką, gładką i jędrną.

Krem nie podrażnia i nie przesusza skóry, nie pozostawia lepkiej warstwy.




Taki zestaw dla mojej cery jest idealny, lubię tę chwilę masażu i odprężenia.
Na początku obawiałam się używania tego masażera, ale nie potrzebnie.
Nie podrażnia, nie szczypie i nie parzy. 

Jeśli któraś z Was boryka się z opuchlizną czy zasinieniem pod oczami - to urządzenie jest dla Was - wszystko to znika po zaledwie 2 minutach masażu, ale trzeba pamiętać o tym, aby robić to regularnie.

Koszt takiego urządzenia to 120 zł i można go zakupić w sklepie internetowym TENEX24.

Skorzystalibyście chętnie z takiego urządzenia ?? 

32 komentarze:

  1. Chętnie poznałabym bliżej takie domowe urządzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten masażer i świetnie się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć, że nie tylko mi świetnie służy :D

      Usuń
  3. Szczerze? Nie mam pojęcia :-)
    Być może jak dostrzege u siebie pierwszą zmarszczke, to pomyślę nad zakupem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a właśnie chodzi o to ,żeby już zapobiegać powstawaniu zmarszczek, a nie jak się dopiero pojawią :D

      Usuń
  4. Zawsze zastanawiałam się czy właśnie takie urządzenia "działają" i czy widać jakieś efekty :) Fajna recenzja!
    http://bezatramentu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ja u siebie widzę efekty. tylko jedna zasada: trzeba stosować regularnie !!

      Usuń
  5. Bardzo chętnie wypróbowałabym na sobie!
    http://altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcialabym to wyprobowac w przyszlosci:D fajnie, ze ci sie sprawdzil. Juz wiem co kupie mamie na urodziny xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne. ! Idealne urządzenie dla moich worków pod oczam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, zawsze jestem ciekawa takich nowości technologicznych😁😁😁 chętnie bym wypróbowała !

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooooo wow . Muszę to mieć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny sprzęt, taki masaż by się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałby mi się na opuchlizny pod oczami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, zdecydowanie by Ci się przydało to urządzenie jeśli posiadasz opuchliznę pod oczami .

      Usuń
  12. Z chęcią wypróbowałabym taki sprzęt:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam pojęcia o istnieniu takiego urządzenia.
    Z chęcią się z nim zapoznam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super urządzonko;) Chętnie bym zakupiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę warto. dwie minuty dziennie, a zdziałał cuda :)

      Usuń
  15. To urządzenie jest naprawdę kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam! Mogłabym się miziać do upadu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Póki co jeszcze mi takie bajerki niepotrzebne, ale kiedyś na pewno sprawdzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. oo zazdroszczę :) super urządzenie kusisz ... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie słyszałam wcześniej o takim urządzeniu, ale brzmi zachęcająco pzdr www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fakna sprawa produkt wchłania się bardziej :) mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  21. Doskonałe, ciekaw gdzie można znalexć

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Dermo Future- mają naprawdę fajne rzeczy za rozsądną cenę, akurat ten masażer jeszcze nie jest na mojej liście potrzeb, aktualnie planuję zakup Derma Roller :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger