Lirene: C + D Pro Vitamin Energy skoncentrowane stimuserum & odżywczy krem głęboko nawilżający, recenzja.

Lirene jak zawsze mnie rozpieszcza i tym razem dostałam do przetestowania produkty, w których się mega zakochałam - od pierwszego wejrzenia. Zapach, konsystencja i cudne opakowania. 


Dwa produkty, które zmieniły moją pielęgnację , na lepsze.
Te dwa produkty posiadają cudowny, rześki i pomarańczowy zapach.
Zdecydowałam się na przetestowanie tych kosmetyków, ponieważ zawierają witaminę D, która korzystanie wpływa na skórę.

Odżywczy krem głęboko nawilżający



Pojemność opakowania to 50ml z odkręcanym wieczkiem. Krem ma kolor brzoskwiniowy z dodatkiem małych drobinek , które mają na celu dodać nam kolorytu skóry. 

Krem cudownie odświeża, szybko się wchłania i nie zostawia lepkiej, tłustej warstwy.
Świetnie się sprawdza jako baza pod makijaż. Produkt mnie nie uczulił i nie podrażnił skóry.


Krem jest przeznaczony dla osób 30+, ale brakuje mi tylko 4 lat ;) , więc z chęcią przystąpiłam do testowania.
Tak jak inne kremy Lirene, również ten jest bardzo wydajny. Wystarczy niewielka ilość kremu, aby wmasować w twarz. Na pewno zostanie ze mną na dłużej.

Na początku nie wiedziałam co mam zrobić z tymi drobinkami czy je rozcierać czy usunąć wacikiem, bo miałam wrażenie, że zostają na twarzy, ale nie...ładnie się wchłonęły.

Spektakularne efekty:
  • 77% PROMIENNOŚĆ i ROZŚWIETLENIE
  • 92% JĘDRNOŚĆ
  • 92% INTENSYWNE NAWILŻENIE
  • 85% SKÓRA PEŁNA ENERGII
  • 100% ZDROWY WYGLĄD


Kolejnym produktem jest skoncentrowane multiserum, którego używamy tylko na noc.


Spektakularne efekty:
  • 94% NAPIĘCIE SKÓRY
  • 67% WYGŁADZENIE PIERWSZYCH LINII i ZMARSZCZEK
  • 83% POPRAWA NAWILŻENIA
  • 94% ZDROWY WYGLĄD SKÓRY


 Serum znajduje się w pięknej, eleganckiej buteleczce z pompką o pojemności 30 ml.
Konsystencja jest wodnisto - żelowa o barwie pomarańczowej zawierającej granulki.

Codzienne zastosowanie go na noc sprawiło, że moja skóra stała się gładka i miękka, a także wygładzona. Niestety minus taki, że wydajność jest kiepska, w porównaniu np. do kremu, który mi został jeszcze. Aczkolwiek brak wydajności nadrabia skutecznością, bo to idealny duet!


Stosując te dwa produkty zauważyłam, że zmniejszyła mi się ilość wyprysków. Bądź co bądź czasem mi coś wyskoczy, rzadko, ale jednak. Teraz mam wrażenie, że ten problem całkowicie zanikł.

Przy regularnym stosowaniu wyrównał mi się miejscami koloryt skóry, bo w niektórych miejscach mam przebarwienia. 

Zestaw jak najbardziej spełnił moje oczekiwania i jestem bardzo zadowolona z efektów.
Dzięki tym produktom moja skóra nabrała blasku, a zmarszczki mimiczne są praktycznie niewidoczne. Jestem zachwycona nowymi produktami od Lirene.


Znacie te kosmetyki? Może same je używacie ??

32 komentarze:

  1. Może kiedyś wypróbuję narazie jest na to za wcześnie.

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej mnie zaciekawiło serum, ale niestety produkty wiekowo nie dla mnie ;d Mam nadzieje że za 10 lat będę miała okazję przetestować hehe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przypominaj mi jaka stara jestem :D

      Usuń
  3. Śloczne opakowania. Już sobie wyobrażam ten zapach pomarańczy. Mam kilka balsamów z Lirene, ale tych kosmetyków nie miałam jeszcze okazji używać

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem byłby idealny dla mojej suchej i zmęczonej cery. Już wiem co zakupie �� Dzieki za super recenzje !

    OdpowiedzUsuń
  5. Lekkie konsystencje zdecydowanie na plus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak. plus za to, że szybko się wchłaniają :)

      Usuń
  6. Nooo proszę. U mnie oba produkty czekają w kolejce a tu się okazuje że warto by je wypróbować już teraz. Serum wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również posiadam. Mam jeszcze żel z zestawu do mycia buzi. Jednak nie stosowałam- czekają na swoją kolej.
    Po tej recenzji mam coraz większą ochotę na ich zaczęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również chwalę sobie ten duet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem głęboko nawilżający to co, co zdecydowanie przydałoby się mojej skórze przy ostatniej ilości imprez...

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że kiedyś wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajną ma konsystencję :) Super recenzja, czekamy na kolejne! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Podasz skład INCI? Powinien być obowiązkowy przy recenzjach kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skład stimuserum:

      Aqua (Water), Propanediol, Alcohol Denat., Triethanolamine, Carbomer, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, Buteth-3, Disodium EDTA, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate, Cichorium Intybus (Chicory) Root Extract, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Cellulose, Mannitol, Lactose, Ethyl Ascorbic Acid, Lecithin, Tributyl Citrate, Sodium Hyaluronate, Lonicera Japonica Flower Extract, Lonicera Caprifolium Flower Extract, Hydroxypropyl Methylcellulose, Tocopheryl Acetate, Polysorbate 20, Phenoxyethanol, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Parfum (Fragrance), Limonene, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Citronellol, Geraniol, CI 77492 (Iron Oxides), CI 19140 (FD&C Yellow No. 5), CI 12085 (D&C Red No. 36), CI 16035 (FD&C Red No. 40)

      skład kremu:

      Aqua (Water), Glycerin, Alcohol Denat., Isopropyl Isostearate, PEG-20 Methyl Glucose Sesquistearate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, PEG-70 Mango Glycerides, Sodium Polyacrylate, Dimethicone, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Lactose, Cellulose, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Ethylhexylglycerin, Cyclopentasiloxane, Mannitol, Trideceth-6, Disodium EDTA, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Cichorium Intybus (Chicory) Root Extract, Sodium Hyaluronate, Hydroxypropyl Methylcellulose, Ethyl Ascorbic Acid, Lecithin, Polysorbate 20, Tocopheryl Acetate, Lonicera Caprifolium Flower Extract, Lonicera Japonica Flower Extract, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Parfum (Fragrance), Limonene, Hexyl Cinnamal, CI 77492 (Iron Oxides), CI 12085 (D&C Red No. 36), CI 19140 (FD&C Yellow No. 5), CI 16035 (FD&C Red No. 40).

      Usuń
  13. lubię wszelkie produkty z witaminą C ciekawe jak moja skóra polubi się z tą serią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. JA jeszcze wstrzymuje się z tego typu kremami ale ostatnio seria pomarańczowa( w sensie kolor) z evre :D Mocno mi przypadła do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowania śliczne !! Lubię takie kosmetyki co kuszą również opakowaniem i są znakomite ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W sumie to nie lubię kosmetyków do cery tej marki ale może się przełamię :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałem przyjemności korzystać ale konsystencja mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiek tam podany jest tylko sugerowany :) nie mogę znaleźć kremu, który działał by przez dłuższy czas.. na poczatkubjest efekt WOW- a czasami już przed końcem pierwszego opakowania...0 efektów 😐 może się skuszę 😉

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie lekkie konsystencje, ciekawe jak by się spisały u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj oj zupełnie nie znam tych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej fiirmy i kosmetyków i zbyt prędko niestety nie poznam

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam Lirene i lubię, świetnie że jesteś zadowolona. Ten pierwszy krem bardzo mi sie spodobal, lubie takie orzezwiajace zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. chetnie wypróbowałabym ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy wygląd kremu, ogólnie kusi i kto wie, może sama się na taki zestaw zdecyduję, dobra recenzja zawsze kusi do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Coś mi się zdaje, że za jakieś cztery lata ten kremik może zostać moim ulubieńcem! 👍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.