MyGiftDna: Pióro Parker - nasza data. Prezent z okazji dnia ojca, recenzja.

Coraz większymi krokami zbliża się Dzień Ojca.
Mój partner jest już Tatą od prawie 3 lat i pomyślałam, że z tej okazji chciałabym mu sprezentować coś wyjątkowego. 

Dość długo się zastanawiałam nad idealnym prezentem. Teraz Go nie ma całymi tygodniami, bo zmienił pracę i jeździ na busie. I tak myślałam co mu dać, aby pamiętał o mnie będąc daleko i dodatkowo mu się to przyda.

Wybór padł na piórko kulkowe firmy PARKER, który oferuje sklep MyGiftDna.



Pióro przyszło pięknie zapakowane. Paczka była solidnie zabezpieczona, a samo pióro znajduję się w ładnym opakowaniu z logiem firmy Parker. Również kiedy zajrzałam do środka to pióro było stabilnie umiejscowione w pudełku dzięki gumce, która to pióro przytrzymywała. 

Miałam tylko problem ze znalezieniem wkładu, i dopiero następnego dnia znalazłam. Tu pewnie na zdjęciu widać mi od razu w oko nie wpadło, że wkład znajduje się po boku. 




Wybrałam pióro z grawerem z naszymi imionami i datą od kiedy zaczęliśmy być razem. 
Myślę, że taki prezent mu się spodoba. Akurat będąc w trasie musi wypełniać różne papiery, podpisywać, więc pióro jak znalazł. 

Pióro wykonane jest z błyszczącego lakieru, chromu  i metalu. 

Strona oferuje dwa typy piór:
1. Piórko kulkowe - czarne z wykończeniem w kolorze srebrnym.
2. Pióro wieczne - czarne z wykończeniem w kolorze złotym.


Ja jestem zadowolona z wyboru prezentu i szczerze polecam.
Tu można nabyć pióro - klik .

21 komentarzy:

  1. Piszę długopisami tej firmy i zdecydowanie są świetne!
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Firma Parker to zdecydowanie najlepsza firma na rynku . Myślę że to cudowny prezent. Tym bardziej że znajduje się na nim grawer. Twój nie mąż zawsze będzie myślał o Tb jak tylko wyciągnie pióro by coś podpisać w pracy. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent ! Tatus z pewnością bedzie zadowolony i bedzie o Was pamietal podczas podróży służbowej. Duzy buziak od Oliwki i prezent kompletny : )
    Swietne !

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny prezent.chyba sama zdecyduje się na jego zakup

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio kupiłam podobny dla mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  6. Parker najlepsza girma produkująca długopisy i pióra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. DLa kogoś kto używa na co dzień to będzie super prezent. NIestety obecnie u nas musiałoby takie pióro/długopis być po prostu schowane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ale nie dla mojego taty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. idealny prezent :)
    pieknie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałam jedno pióro na urodziny już kilka lat temu- uwielbiam je :) to taki klasyczny prezent w dobrym guście, a dedykacja nadaje mu intymnego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. My gift dna jest najlepsze. Robia przepiekne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne jest. Zamawiam dla synka do szkoly 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz że przez jakiś czas też o nim myslalam? Jest naprawdę świetne !

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny prezent, masz świadomość, że będzie wykorzystany i przy okazji będzie przypominał o Was :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger