PRINTU, czyli pomysł na ... dzień ojca, recenzja.

PRINTU to świetny pomysł na utrwalenie najlepszych chwil ze swojego życia.
Ja jestem z lat '90 gdzie zdjęcia się wywoływało i trzymało w albumach.
Teraz dla niektórych to przeżytek i wolą trzymać zdjęcia na przenośnych dyskach czy komputerze.

Postanowiłam przetestować taką fotoksiążkę.
Aplikacja do tworzenia jest bardzo prosta. 
Zdjęcia wgrywają się bardzo szybko, a ułożenie stron / zdjęć i napisów to świetna zabawa.
Mało tego, jeśli się w połowie zmęczymy to projekt można zapisać i zawsze do niego wrócić. 
Bardzo spodobała mi się ta opcja, chociaż jej nie potrzebowałam, bo uwielbiam robić takie rzeczy.

Tę książkę stworzyłam z myślą o zbliżającym się święcie jakim jest dzień ojca
Mój chłopak zaczyna powoli uczestniczyć w tym dniu, bo nasza córeczka coraz starsza, więc niedługo się zaczną laurki i tym podobne prezenty.


Taka fotoksiążka to niezwykły prezent dla najbliższych. 
Można stworzyć dla dziadków i dodać zdjęcia wnucząt, czy dla Mamy z okazji dnia Mamy.
Ja myślę nad stworzeniem takiej fotoksiążki dla mojego dziecka i córka dostanie na 18-stkę. Zbieram różne takie rzeczy, drobnostki i taka pamiątka myślę, że powinna się jej spodobać.

Prezent na dzień ojca chciałam stworzyć wyjątkowy i niepowtarzalny, aby mój partner wiedział, że jest doceniany i jaką ważną rolę odgrywa w życiu dziecka. Te kilka zdjęć pozwalają zatrzymać czas i spojrzeć na to jak dzieci szybko rosną. Dlatego należy cieszyć się każdą chwilą. 

Prezent dla Taty w obecnych czasach nie powinien stanowić problemu. Można wyjść poza skalę dawania skarpetek czy krawatów. Fotoksiążka jest dopracowana w każdym szczególe. Wspaniała jakość papieru i precyzja wykonania pozwala nam dłużej cieszyć się zdjęciami przedstawionymi w środku. 




Jeśli chodzi o cenę to jest ona uzależniona od formatu i sposoby wykończenia.
Również dodatkowo się płaci za dodatkowe strony. 
Ceny rozpoczynają się od 30 zł. 
Zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu wpłaty. 
Każde zamówienie jest traktowane indywidualnie. Dostawałam na e-maila wiadomość co się dzieje z moim zamówienie , że jest zrobione, gotowe do wysyłki, jeśli paczka została wysłana dostałam numer nadania. 

Tu można podejrzeć gotowe szablony, z których ja sama również skorzystałam.

Myślę, że taki prezent dla Taty sprawdzi się, a dzięki łatwiej aplikacji zrobimy ją bardzo szybko.




Fotoksiążka pięknie się prezentuje na półce z książkami. Z czasem na pewno zrobię ich więcej, aby utrwalić więcej momentów z naszego życia. 


Mam dla Was zniżkę:

- 47% zniżki na zakup fotoksiążki (odlicza się od całości zamówienia, pomijając koszty wysyłki),
- nie ma okresu ważności, (jedynie, jeśli kod zostanie pobrany to ważny jest przez 14 dni)
- kod należy wpisać w koszyku.


26 komentarzy:

  1. no już trzeba by pomyśleć o tym

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam fotoksiązki , sama mam chyba z 5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to pokaźna kolekcja.
      ja póki co mam tylko dwie :)

      Usuń
  3. Fajny pomysł. Moze mojemu tacie taki sprezentuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna pamiątka i idealny prezent ♡ stworzyłam podobna dla mego taty ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy prezent. Chłopak na pewno się ucieszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, nie ma to jak wspólne pamiątki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wspaniała pamiątka dla taty !!! wygląda super muszę mojemu tacie taka zakupić

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś modne były albumy teraz książki ale jak dla mnie książki wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak to lepsza opcja niż trzymać wszystkie zdjęcia w kompie na dysku :D

      Usuń
  9. Świetny pomysł na fotoksiążkę ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki prezent z pewnością świetnie się sprawdzi i Pan Tata będzie zadowolony;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no już nie mogę się doczekac kiedy mu dam prezent :D

      Usuń
  11. Takie prezenty jak dla mnie najbardziej cieszą, bo tutaj się w jakiś sposób angażujemy, a nie idziemy do sklepu i kupujemy coś na szybko

    OdpowiedzUsuń
  12. Mialam przyjemność korzystać z tej firmy. Fajne pomysły, dobre wykonanie. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niedlugo tata laurki bedzie dostawal, niech tylko Oliwia sie wkreci. Ja kazda zbieram. Piekna pamiatka. Jestem za tzw. "Namacalnymi albumami". Ogladanie z dysku kompa nie sprawia takiej frajdy.
    Przepiekna niespodzianke zrobilas, w sumie zrobilyscie dla Mariusza ❤😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie mam co zbierac.
      Oliwia woli malować pejzaże na ścianach :D

      Usuń
  14. świetny pomysł na prezent :)
    taka książka ze zdjęciami to pamiątka na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez mam foto książkę w prezencie. 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie to wyszło, aczkolwiek ja staram się minimalizować ilość przedmiotów i wolę opcję zdjęć na dysku i robienia pokazów projektorem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię taki prezenty. Foto album jest niezwykłą pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja mam od nich inatabook - mega design i jakość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.