Rosegal wishlist #2 '17 | spaghetti strap bodycon dress

Nadszedł czas na wishlistę jednego z moich ulubionych sklepów. 
A jest nim oczywiście Rosegal


Ten post będzie o sukienkach o nazwie "spaghetti strap bodycon dress "

Znalazłam tam wiele ciekawych sukienek chociaż połowa nie w moim rozmiarze, ale może kiedyś uda mi się do nich schudnąć. Zaprezentuję Wam 3, które wpadły mi w oko.


Czarna sukienka wykonana z poliestru dostępna w rozmiarach S-XL.
Nie wiem gdzie bym ją nosiła, chyba nadaje się do noszenia codziennie albo na jakąś wieczorną imprezę.

Ta sukienka jest urocza. Również nadaje się do noszenia na co dzień. Ja bym taką sukienkę ubrała na plażę czy na wyjście do miasta. Tu jest dostępny tylko rozmiar L i sukienka również wykonana jest z poliestru.


Tu już sukienka elegancka. Ubrałabym ją gdzieś na wyjście do restauracji. Materiał to również poliester, a dostępne rozmiary to S-XL. Jakbym trochę schudła to może w to XL bym się zmieściła ;) 



Czekam na kilka zamówień z Rosegal i się nie mogę doczekać, bo w jednej paczce są moje buty na wesele.

Lubicie ten sklep ??

23 komentarze:

  1. Jestem jedna z nielicznych osób, który strasznie nie podobają się tego typu sukienki, ale każdy ma inny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cielista sukienka mi się podoba! jednak bym się z nią zlała za blada jestem:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie sukienki. Ta bordowa świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie do końca przekonują mnie takie sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane :) 2 kiecka piękna! Uwielbiam takie kolorki..

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta czerwona sukienka jest bardzo seksowna, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię bardzo. Właśnie dzisiaj złożyłam kolejne zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten sklep :* Poklikałam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Średnio te sukienki w moim typie akurat ale ostatnio myślałam o zamówieniu pierwszej na stronie z tej kategorii. Hmm...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię, a druga sukienka jak dla mnie śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne sukienki :-) moim zdaniem beżowa najładniejsza:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta czarna mi się nie podoba :( nie lubie takich sukienek źle się w nich czuję ale 2 pozostałe są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś czegoś brakuje tym sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sklepu nie znam, ale mam coraz większą chęć go poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta pierwsza najbardziej mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba nic z tej wishlisty mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta jasna jest świetna, ale czarna z frędzelkami też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nic u nich nie kupiłam :) niestety aktualnie takie sukienki są nie dla mnie :( jednakże ta czarna jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kremowa sukienka bardzo seksowna i te odkryte plecy😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger