Rosegal, wishlist #3 | floral midi dress


Uwielbiam kwiatowe akcenty na ciuchach i tym razem postanowiłam się skupić na sukienkach z motywem kwiatów.

Sklep Rosegal oferuje nam sporo takich sukienek. 
Sukienki są z serii floral midi dress.

Sukienka jest dostępna w rozmiarach M,L,XL,2XL i niestety wykonana jest z poliestru. Chociaż niektóre ciuchy poliester są całkiem przyzwoite, mi się tak trafiły spodnie dresowe, a są świetne.


Ta sukienka mi się bardzo podoba, chętnie bym założyła ją nawet na co dzień.
Dostępna jest w rozmiarach S-XL, więc nie wiem czy bym weszła w XL :P 


Tu sukienka nieco zwiewniejsza i lżejsza od tych dwóch pozostałych. 
Dostępna w rozmiarach S-XL. Może się kiedyś skuszę na taką.


Jakaś sukienka wpadła Wam w oko czy niekoniecznie? :) 

20 komentarzy:

  1. Piękne :) ta pierwsza jest boska- w sam raz na jakieś wesele <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet ladne ;) jednak ja takich nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia bardzo w naszym stylu ;) Chętnie byśmy ja przygarnęły :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne sukienki, cieżko wybrac jedna ulubiona

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie w moim stylu, ale ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pierwsza jest śliczna, może do tych butów co ostatnio zamówiłaś na wesele? Hm😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba ta druga 😊 z tych midi dress też mi kilka wpadło 😊 poklikalam Ci 😙

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podoba ta druga 😊 z tych midi dress też mi kilka wpadło 😊 poklikalam Ci 😙

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.