Rozkwitnij wiosną: Krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami BANDI, recenzja.

W dzisiejszym poście chciałam opisać krem firmy BANDI, który znalazłam w boxie.


"Nawilżający krem o działaniu złuszczająco – biostymulującym. Odpowiedni do każdego typu  cery, również wrażliwej. Preparat delikatnie usuwa nagromadzone, martwe komórki warstwy rogowej, oczyszcza i zwęża rozszerzone pory oraz ogranicza błyszczenie skóry. Wygładza zmarszczki, głęboko nawilża oraz intensyfikuje syntezę kolagenu, elastyny i glikozaminoglikanów. Wyraźnie zmniejsza objawy fotostarzenia skóry oraz przebarwienia pigmentacyjne. Zapewnia skórze gładkość, miękkość oraz świetlisty i wyrównany koloryt."


Ten krem nie przypadł mi do gustu. Kiedyś testowałam inny krem tej firmy i był okej.
Po tym kremie zaczęła mnie "palić" skóra. Przetestowałam go dwa razy i dwa razy było to samo, więc oddałam go cioci.

Bardzo chciałam go przetestować, ponieważ oczyszcza i zwęża pory, a takich produktów szukam. Niestety efekt uboczny nie pozwolił mi dalej go testować, bo tak się poświęcać nie będę. Znajdę jakiś inny produkt o podobnym działaniu. 



Używałyście tego produktu? Jak się u Was sprawdził?


27 komentarzy:

  1. U mnie nic takiego się nie działo. Ale i tak krem nie zrobił na mnie większego wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, a ja czytałam dobre opinie :)
      ale każdy ma inną cere itp, nie u kazdego zadziała tak samo.

      Usuń
  2. Szkoda, że Twoja skóra tak mocno zareagowała na ten krem. Mnie czasami skóra lekko piecze po zastosowaniu produktu z kwasem, ale efekt szybko mija.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcześniej nie używałam nic tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie sprawdził się u Ciebie- czytałam gdzieś dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również czytałam dobre opinie i nie skreślam tego produktu. po prostu nie sprawdził się u mnie, ale to nie oznacza, że u innych bedzie tak samo. Bandi ma super produkty, miałam kiedyś krem i byłam bardzo zadowolona (inne opakowanie, niebieskie).

      Usuń
  5. Dla mnie rem super - nic sie działo po jego użyciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że chociaż Tobie przypasował :)

      Usuń
  6. Nie znam tej firmy. Ale jak widac nie kazdy krem nam pasuje 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś trafiłam na Bandi przy zamówieniu shinybox i byłam mega zadowolona.

      Usuń
  7. Szkoda, że się u Ciebie nie sprawdził, chętnie bym go przetestowała, może akurat u mnie by się spisał...

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tą firmy, ale jeszcze nie miałam okazji używać kosmetyków. Czytając to ma wiele zalet, ale faktycznie ma ma co się poświęcać jak piecze

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej firmy i trochę szkoda że u Ciebie się nie sprawdził. Mnie czasami skóra piecze po.zwykłym kremie do twarzy :/
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że wystąpiła reakcja alergiczna...ciekawa jestem działania na pory🙄

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go i może skóra mnie nie pali, ale bardzo piecze. Na szczęście tylko przez chwilę. Niestety niechętnie przez to po niego sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uzywam Bandi i jestem zadowolona szkoda ze sie nie sprawdzil u Ceibie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety. bo juz moje kremy się powoli kończą i myslalam,ze ten godnie mi zastąpi.
      a tak muszę szukać dalej.

      Usuń
  13. Ja nie lubię jak krem się nie wchłania :) a ten spoko

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mam bardzo wrażliwą skórę twarzy, wiec moglabym miec podobne odczucia

    OdpowiedzUsuń
  15. Uuu, szkoda że nie sprawdził się w stu procentach

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze że szczerze piszesz o efektach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem tak się dzieje, że pomimo naszych szczerych chęci, kosmetyk nie chce z nami współpracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety są takie kosmetyki, ktore wcale nie spełniają naszych oczekiwać

    OdpowiedzUsuń
  19. Próbowałam tego kremu i jest dobry na lato ale na jesień i na zimę używam kremu ze stężeniem 11 % k.gligolowego Isis Pharmy. Jest mniej więcej z tej samej półki cenowej. Polubiłam fanpejdz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Palenie skory oznacza że może mieć za duzo alkoholu w składzie badz jakiś składnik z całej listy cię uczula. 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiele kosmetyków trzeba wytestować żeby znaleźć idealny...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.