Zaful wishlist '17 #3 | Maxi dresses.

Za oknem coraz cieplej to i trzeba zmienić garderobę.
Tym razem postawiłam na długie sukienki w sklepie Zaful .


Sukienki są długie i zwiewne, a nawet jeśli miałoby być chłodniej to polecam sukienkę na długi rękaw, choć sama nigdy takiej nie miałam.


Tu własnie spodobała mi się sukienka na długi rękaw. 
Rodzaj materiału to "cotton blend", własnie takich szukam jeśli wybieram ciuchy z różnych chińskich stron, bo kilka razy nie czytałam i przyszło mi poliester, który zostawia wiele do życzenia. 


Ta sukienka jest z poliestru chociaż mam nadzieję, że w rzeczywistości jest lepsza, bo na obrazku wygląda dość dobrze. 


Sukienka ombre. Nie wiem czy bym ją założyła, kolor średni, a nie ma innego wyboru niestety. Podoba mi się , że sukienka jest prosta, bez żadnych udziwnień.

15 komentarzy:

  1. Ja nie czuję się dobrze w długich sukienkach, ale wyglądają świetnie na modelkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam długie sukienki😁 mam w swojej kolekcji kilka, ale twoje mnie bardzo ciekawią! Zobaczymy jak to będzie wyglądać "na żywo"😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Z nieba mi spadasz - planuje zamówić jakaś maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę ciąglę nad tą pierwszą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki mi się bardzo podobają ale są dwa problemy. Jestem niska i mnie skracają dwa zawsze są za długie a przy skróceniu tracą fason. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się najbardziej podoba ta pierwsza. Chyba przy kolejnym zamówieniu wezmę ją pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie takie 😊 skracaja moj wzrost 😊 poklikane 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga jest piękna <3 cena też przystępna- muszę pomyśleć....w czerwcu już kupiłam sukienkę i buty....a to dopiero początek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza sukienka, taka w moim stylu. Cudowna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że nie mają nic męskiego hahaha sukienka mi się nie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne. Podobają mi sie wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne sukienki, szkoda, ze nie w moim rozmiarze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger