Atopis , kosmetyki do skóry atopowej i nie tylko, recenzja.

Kosmetyki Atopis to nie tylko produkty do skóry atopowej ,ale także do suchej i wrażliwej.
Otrzymałam dwa produkty krem do twarzy i żel do mycia.


Oba produkty są w takich samych opakowaniach z taką samą szatą graficzną i otwierane/zamykane na "klik". 
Jedyne co różni oba kosmetyki to pojemność. 
Do tego jeszcze oba produkty posiadają ph 5,5 , czyli naturalne dla kwaśnego odczyny skóry.


Kosmetyk ma bardzo rzadka konsystencję , pieni się bardzo delikatnie i łatwo go spłukać.
Mam skórę atopową i bardzo suchą, żel dobrze oczyszcza, ale jej nie nawilża i w moim odczuciu skóra jest nadal sucha, więc na ratunek przychodzi kolejny kosmetyk z tej serii - krem.



Używam go do codziennej pielęgnacji. Krem bardzo szybko się wchłania i to dla mnie ogromny plus.
Krem przywraca skórze naturalną fizjologiczną równowagę, nawilżenie i miękkość.
Przy regularnym stosowaniu dobrze nawilża suchą skórę. Przywraca skórze komfort ,  a ja czuję ulgę, bo miejscami mam wysuszoną i bardzo swędzi. 
Oba kosmetyki świetnie się dopełniają i przy dłuższym używaniu widać poprawę. 

Poleciłam oba kosmetyki koleżance, która ma dzieci z suchą i atopową skórą. Kosmetyki jak najbardziej przypadły do gustu i po kilku użyciach była widoczna poprawa stanu skóry. 

Jestem zadowolona z testowanych kosmetyków i polecam każdemu kto chociaż w małym stopniu boryka się z wrażliwą, suchą, swędzącą czy atopową skórą. 

21 komentarzy:

  1. też mam i jestem ciekawa jak poradzi sobie z moja suchą skórą na ciele

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja skóra do takich nie należy, ale czasami sama po takie sięgam kiedy zależy mi na porządnym nawilżeniu. Przeważnie takie produkty dobrze się sprawdzają ;) Jak zresztą ostatnio testowana przeze mnie emulsja La Roche Posay.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo suchą skórę. Ciekawe jak by się u mnie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą! Z tego co widzę, razem tworzą duet idealny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam większych problemów ze skórą, więc na razie się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam teraz takie suche miejsca w ciąży, np kostki i nawet naturalne oleje nie pomagają.... :( jak mi po porodzie nie przejdzie to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również je mam- zobaczymy jak poradzą sobie ze skórą mojego syna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na szcZescie nie mamy tych problemów ze skórą ale warto wiedziec na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie nie mam problemów ze skórą, ale dla osób z problemami to może być strzał w dziesiątkę

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że ten żel przy okazji nie nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja powinnam używać produktów tego typu, ale jakoś mi nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja powinnam używać produktów tego typu, ale jakoś mi nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja powinnam używać produktów tego typu, ale jakoś mi nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te kosmetyki, lepszych nie uzywałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Do mnie nie dawno też trafiły te produkty i muszę je przetestować:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam z nimi do czynienia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja sucha, atopowa skóra uwielbia tą serię.
    Też za niedługo będzie recenzja u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja rownież mam ten zestaw. Testuje na skorze mojego syna i na ta chwile jesy ok

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger