Bell magic jungle, puder brązujący. Recenzja.

W paczce od Bell znalazłam puder brązujący. Nie jestem fanką takich kosmetyków i nie używam, bo mam za bladą cerę i wyglądam dość komicznie, ale kosmetyk poszedł dalej w świat, czyli do koleżanki, która testowała i się zachwycała tym produktem. 



Produkt bardzo fajnie wtapia się w skórę, nie obsypuje się i pięknie podkreśla opaleniznę.
Opakowanie jest plastikowe z zamykanym wieczkiem. Bardzo dobrze współgra z pędzlem, nie ma problemu z nałożeniem pudru. 

Puder brązujący po nałożeniu zostawia na twarzy efekt muśniętej słońcem skóry. 
Efekt utrzymuje się dość długo i świetnie się go rozciera. 


Kosmetyki z serii Bell można znaleźć m.in. w sieci sklepów Biedronka. 

21 komentarzy:

  1. Nie pałam zbytnią miłością do Bell, choć miałam jedną fajną pomadkę. Tego pudru nie znam i mimo dość ciekawego wyglądu, to jakoś mnie nie kusi :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez nie każdy produkt Bell odpowiada. dlatego lubie testować produkty :d

      Usuń
  2. Jakoś nie zachęca do zakupu tym razem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. tez nie uzywam dlatego oddałam koleżance i ona testowala

      Usuń
  4. ładny kolor ale nie uzywam osobiscie pudrów brązujących

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałyśmy go :) Ciekawie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z Bell jestem zadowolona tylko z pomadki. Reszta jakos do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go i używam właśnie teraz, pięknie stapia się z moją opalenizną :) Mam to szczęscie, że do bladolicych nie należę i opalam się na brązowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam inny puder brązujący z ich firmy i zbytnio za nim nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny żeby podkreślić letnią opaleniznę, podoba mi się ta złota poświata.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam markę bell i kilka kosmetyków już miałam. Tego pudru nie używałam ale wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja blada jak ściana więc nawet nie oglądam się za takimi kosmetykami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Również jestem dość blada, więc zapewne tak jak ty wyglądałabym dość kosmicznie, hehe
    Ale może mają w ofercie rozświetlacze, jeżeli tak, to chętnie przyjrze im się z bliska.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolorek ma ten kosmetyk. Dla mnie za ciemny bo mam blada skórę.

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie muszę sobie zakupić jakiś bronzer

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.