Box only you rozkwitnij wiosną: lakiery do paznokci BELL Secret Garden, recenzja.

Dzisiaj przychodzę do Was z letnią kolekcją lakierów Bell - Secret Garden, które otrzymałam w boxie od Only You.

Lakierów jest 6 i jest to przepiękna kolekcja, wszystkie kolory mi się podobają i jestem nimi zachwycona.

Kolory są bardzo intensywne. Jedynie najjaśniejszy lakier jest mniej widoczny i musiałam nałożyć kilka warstw, żeby kolor był w miarę widoczny.
Nim kolor zaczął mi schodzić to minęły 4 dni. Nie wiem czy to dużo czy mało, bo ja sprzątam, bawię się z dzieckiem, myję naczynia itp.




 Ciekawostką jest, że te 6 lakierów ukrywają się pod nazwami kwiatów.

1 - Orchid, fioletowy z minimalną złotą poświatą
2 - Rose, czerwony
3 - Tulip, pomarańczowy
4  - Magnolia, jasnoróżowy
5 - Secret Flower, turkusowy
6 - Forget Me not, jasnozielono-niebieski ze złotymi drobinkami


Nie będę się rozpisywała o każdym lakierze z osobna, najbardziej mi się podobają 3 ostatnie od końca, czyli właśnie te, które pokazałam na ostatnim obrazku. Kolory są bardzo intensywne. Trzeba nałożyć minimum 2 warstwy.

Lakiery mają pojemność 8g i zaopatrzone są w standardowy pędzelek. 
Lakiery szybko schną. 

A Wam, który kolor wpadł w oko ? 


21 komentarzy:

  1. Kolory bardzo ładne !! idealne na lato

    OdpowiedzUsuń
  2. Secret Flower od początku mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kolory idealne na lato!

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 dni to całkiem fajny wynik- ja utrwalam lakiet jeszcze TOP COAT-em więc tak 7-10 wytrzymują :) bardzo podoba mi się paleta barw, ale najbardziej: 6 - Forget Me not, jasnozielono-niebieski ze złotymi drobinkami

    OdpowiedzUsuń
  5. Cztery dni to niezłe jak jeszcze był tak ekstremalnie testowany , może się skusze bo mi szybko z paznokci odpryskują ale ja pracuje w ogrodzie i domu więc może były dla Pań co leżą i pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory.Mam kilka lakierow Bell i są super .Tych jeszcze nie mam .

    OdpowiedzUsuń
  7. 6kolorek mi sie strasznie podoba :) Lubie takie jasne odcienie :D

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne kolory. Kolorowo. Wszystkie mi sie bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki mają super, ale pamiętam że raz z tej firmy szybko mi odpryskiwały ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory, jednak bardziej mnie ciekawi jak będą wyglądały na płytce paznokcia i jak się będą utrzymywać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolorki, zwłaszcza te niebieskie

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie takie odcienie- bardzo ładnie się prezentują. No i długo się trzymają jak na lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  13. Secret flower😍 a co do trwałości, to 4 dni jak na zwykły lakier to jest sporo✌

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorki fajne, a z top coat'em na pewno by dłużej trzymały się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wybieram czerwony i jasno różowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że jesteś fanką czerwonego :D

      Usuń
  16. Uwielbiam lakiery do paznokci a świecące to już wgl moja miłość:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.