Cosnature - naturalny nawilżający lekko koloryzujący krem z nagietkiem, recenzja.

Cosnature - znacie, słyszeliście o tej firmie ? Nie? Ja też nie, i bardzo żałuję. 
Świetne kosmetyki i stosunkowo tanie.
Na celownik wzięłam naturalny nawilżający lekko koloryzujący krem z nagietkiem.
W pierwszej kolejności powiem Wam, że zapach jest obłędny. 



Zawiera olej z organicznego nagietka, olej migdałowy, olej słonecznikowy, olej babassu i witaminę E, które wspierają naturalne funkcje skóry.

Odbijające światło pigmenty sprawiają, że skóra wygląda gładko i jednolicie, drobne niedoskonałości są optycznie zniwelowane a skóra pozostaje matowa.

Produkt mnie nie uczulił, ponieważ nie zawiera sztucznych barwników, parabenów, SLS, glikolu itp. 

Tubka jest o pojemności 50ml i zamykana jest na "klik" . 


W składzie jest alkohol, czuć go w aplikacji, ale w działaniu już nie. Krem nie wysusza dzięki sporej ilości olejków.

Konsystencja jest lekka, krem się bardzo szybko wchłania, ale niestety nie zauważyłam tego efektu matu. Zapach jest dość przyjemny ( o czym pisałam na początku), nie drażniący. 
Warto się przyjrzeć temu produktowi i bardzo go polecam.

Znacie jakieś kosmetyki z Cosnature ?
Warto dodać, że produkty tej firmy możecie znaleźć m.in. w drogerii Hebe. 

27 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak pachnie, bo opakowanie zachęca do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy osobiście, ale dużo już dobrego o niej słyszałam :) Już myślałam, że coś dla mnie, bo nie używam podkładu....a czasami coś zatuszować trzeba. Tylko ten alkohol w składzie- boje się, że będzie podrażniał mi cerę pomimo tych wszystkich olejków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam cere atopową i bardzo suchą, mi się nic nie stało, żadnej reakcji alergicznej i póki co jest dobrze :)

      Usuń
  3. Ja znam kosmetyki tej marki i lubię je :) Mam balsam o pięknym zapachu i maskę do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na paczkę z kosmetykami tej firmy więc wypowiedzieć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie go testuję i przyznam, że krem bardzo dobrze nawilża i maskuje drobne niedoskonałości, wyrównuje koloryt skóry. Co do matowienia to nie zauważyłam tego na mojej skórze. Jednak produkt warty wypróbowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam kilka kosmetyków Cosnature w ostatniej paczce ale aktualnie zdążyłam jedynie przetestować maskę do włosów avokado i jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A byłam akurat ciekawa tego produktu, aktualnie sięgam po podobny w gorące dni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie znam tej firmy ale czekam na przesylke od nich

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go w planach, ciekawe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tym produkcie nie słyszałam, ale o marce sporo ostatnio słyszę. Kusi mnie ich pianka do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny krem. Nagietek ma dużo właściwości. Mamy nawet bagietki w naszym ogródku

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego ale Twój wpis rzeczywiście zachęca !

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ten krem ale nie polubiliśmy się ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Firmy nie znam, Ale sądząc po takie ilości zawartych w tym produkcie olejków, musi być dobry!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja czekam na swoje produkty Cosnature. Mam nadzieje, że sie nie zawiode.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam akurat tej marki, ale wszystko co dobrze nawilża jest dobre hihh. Te zapach to sprwka olejku migdałowego, jest niesamowity dla zmysłów :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej firmy, ale skoro godny polecenia to może warto sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam tego kremu, ale miałam krem do rak - bardzo go polubiłam, wart uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam go ale jakoś mi z nim nie po drodze. Ni to krem, ni to podkład, dziwny kosmetyk dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba gdzieś widziałam jakiś produkt z tej marki, ale nie pamiętam jaki konkretnie to był.

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja o marce nie słyszałam - jednak kosmetyków z alkoholem staram się nie wybierać...;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger