Dermedic, krem odżywczy na noc. Recenzja.

Ostatnio zaczęłam się rozglądać za kremem na noc, ponieważ mój powoli się kończy. 
Wybrałam krem odżywczy na noc firmy Dermedic.



Krem jest zapakowany w nietypowym opakowaniu. Plastikowa buteleczka zakończona pompką, bardzo mi się to rozwiązanie spodobało. Krem ma pojemność 55g , zmieści się torebki czy kosmetyczki. 
Podajnik działa prawidłowo, nie zacina się i nie mam problemu z wydobyciem produktu.
Jedynym minusem jest to, że nie wiemy ile kosmetyku jeszcze zostało, tak jak np. w opakowaniach z odkręcanym wieczkiem.

Krem jest bardzo lekki, ale nie wchłania się od razu. Po nałożeniu przez chwilę widać krem na twarzy, a chwilę później dopiero się wchłania. Nie urzekł mnie zapach, nie śmierdzi, ale też zapach nie jest zachwycający, ale to nic, ponieważ krem jest genialny. Dlaczego ?? Nałożyłam krem na wieczór (w końcu krem na noc), a rano moje zaczerwienienia zmalały. Świetnie koi i nawilża skórę. 

Krem nie zawiera w swoim składzie parabenów, barwników, alkoholu czy substancji zapachowych.
Główne składniki kremu to: sok z aloesu, oleje z awokado, alantoina i woda termalna.

Krem świetnie sprawdzi się zimą kiedy to nasza skóra jest narażona na różne temperatury i warunki pogodowe (śnieg, deszcz, mroźny wiatr itp) . 

Cierpię na atopowe zapalenie skóry, więc stosując regularnie krem zauważyłam poprawę, skóra nie jest zaczerwieniona , ale też mnie aż tak nie swędzi. Wystarczy niewielka ilość produktu, aby nasmarować twarz, więc mam nadzieję, że mi starczy na jakieś 2 miesiące. 


Podajnik można również zablokować i odblokować, wtedy mamy pewność w 100%, że przewożąc kosmetyk w torbie / kosmetyczce czy torebce na pewno nie zabrudzimy w środku, dodatkowo jest też plastikowe zamknięcie, ale u mnie często się gubią, więc taka blokada kosmetyku jest jak najbardziej na plus u mnie. 



Krem możecie znaleźć TU!

22 komentarze:

  1. Właśnie nie wiem czemu, ale co raz mniej kremów na noc widzę w sklepie. Ludzie zapominają, ze w nocy skóra się regeneruje. Ciekawy produkt i z checia sama bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się aplikacja i zabezpieczenie. Bo wtope zaliczyłam ostatnio wracając znad jeziora. Niby się przekrecalo i nic nie powinno lecieć. Bagażnik zakochany, ja 120 / h byleby szybko do domu wrócić. Otwieram torbę a tu zonk: balsam wylany. To ważne. Plus to, co masz ma fajny skład. Idealny dla mojej skóry 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kremy zamknięte w takich pojemniczkach. Aplikacja jest bardzo wygodna i higieniczna. Osobiście go nie używałam. Jednak firma jest mi znana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię produkty tej marki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak parabenów to wielki plus... Do tego łatwa aplikacja. To jest to^^

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszłam dużo dobrego o tej firmie. moze kiedyś sie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Firma nam znana, jednak nigdy nie testowałyśmy ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aplikacja za pomocą pompki air-less to jedna z moich ulubionych ;) Produktu nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wolę używać kremów, które od razu są przeznaczone na dzień i na noc.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna forma aplikacji. Nie borykam się z problemami skórnymi, ale krem jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam takiego problemu ale znam osobę która z tym problemem się boryka. Cieszę się ze krem Ci pomaga:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio mam kilka problemów ze skórą Ale myślę że to sprawa dla dermatologa. Rzadko używam kremu na noc. Zwyczajnie zapominam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wieczorna pielęgnacja twarzy po całym dniu to podstawa :)

      Usuń
  13. Firmę znam, ale tego kremu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ich produkty, chociaż faktycznie nie mają urzekającego zapachu, natomiast mają super działanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiec przeboleje zapach, bo ważne, ze widać efekty :)

      Usuń
  15. Mam ten sam krem w wersji na dzien. To moj hit kosmetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie potrzebuję kremów do aż tak wrażliwej skóry więc raczej się nie skuszę. Szczególnie że lubię jak krem nie tylko dobrze działa ale i ładnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.