Dermedic kremowy żel do mycia , recenzja.

Znacie firmę Dermedic? Ja tylko ze słyszenia, więc postanowiłam bliżej przyjrzeć się tej firmie, a zwłaszcza produktom. 


Produkt przeznaczony dla dzieci nawet od 1 dnia życia.
Z chęcią sięgnęłam po produkt dla dziecka zwłaszcza, że jest przeznaczony do skóry suchej i atopowej. Ja używam go do kąpieli wlewając kilka kropel. 

Kremowy żel jest w plastikowym opakowaniu o pojemności 200 ml.
Zamknięcie bardzo mnie zaskoczyło, ponieważ myślałam, że będzie typowo na "klik", ale nie - trzeba przycisnąć z odpowiedniej strony i dzióbek się podniesie odsłaniając nam otwór, z którego można wydostać produkt. W sumie to fajna opcja , bo w podróży, w kosmetyczce/torbie nie powinno się samo otworzyć.

Choć w domowych warunkach widziałabym ten produkt z pompką - żeby był wybór.


Co do samego produktu, oprócz tego, że go wlewam do wanny z wodą można go używać również na gąbkę to mycia ciała dziecka jak i włosów, produkt 2w1.
Nie powiem, że nie używałam do włosów, bo myłam ostatnio Oliwii włosy tym żelem i nie dość, że zapach jest obłędny to włosy po umyciu są miękkie i nawilżone, zresztą tak jak ciało.

Produkt nie szczypie w oczy, nie podrażnia i nie wysusza.


Konsystencja jest leista, a kolor bezbarwny. 
Bardzo dobrze się pieni i naprawdę wystarczy niewielka ilość produktu.
Produkt nie posiada w sobie żadnych SLS, mydła, barwników i parabenów.

Moje dziecko nie ma AZS, ja mam, więc zdarzyło mi się kilka razy użyczyć od młodej tego żelu i nie zauważyłam, aby po użyciu swędziała mnie skóra, bo muszę uważać na to jakich produktów używam.

Z produktu jestem bardzo zadowolona i myślę, że jeszcze wrócimy do tego kremowego żelu.




21 komentarzy:

  1. Wygląda na to, że się sprawdzi w dalszym użytkowaniu😊 ja z tą firmą nie miałam styczności aż do momentu w którym kupiłam płyn micelarny do demakijażu.
    Podczas pierwszego użycia myślałam, że się nie polubiły, Ale już po drugim moje odczucia są coraz lepsze, więc zobaczymy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie płyn micelarny jeszcze w fazie testowania, ale ma piękny zapach :D

      Usuń
  2. Prezentuje się uroczo :) Ciekawi mnie zapach tego produktu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam balsam z tej serii. nie nawilzal jakos super a taki efekt chcialam u syna otrzymac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam szampon z Dermedica i byłam zachwycona :) mam jeszcze zapas emolientów- ale z chęcią po niego sięgnę jak się moje skończą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kilka próbek i jest zdecydowanie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tą firmę ale tylko że słyszenia. Nie miałam jeszcze żadnego ich kosmetyku. Ten nawet mnie zachęcił. Moz e kiedyś skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  7. Może zastosuje go przy Justynce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z tej firmy miałam do czynienia z płynem micelarnym- jest super i ten zapach mmm..
    Ciekawa jestem tego płynu dla dzieci. Może wypróbuję na Młodym.
    No i ciekawi mnie czy zapach rzeczywiście jest tak obłędny jak przy tym do demakijażu. W samych zapachu zakochać się idzie hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie bym go wyprobowala ps. tez wole z pompką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt. Dla nas byłby świetny, choć bez pompki używanie jest utrudnione.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze, że nie powoduje żadnych problemów skórnych. Warto mieć go zatem na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam produktu ale fajnie, że się sprawdza:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja młodsza siostra również używa, nie uczuliło, ani nic :) więc produkt na pewno bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
  14. oooo coś dla mnie! chętnie wypróbuję ponieważ też mam problemy z kosmetykami do kąpieli też mnie czasami jak zmienię produkt swedzi. Zapach to podstawa uwielbiam jak kosmetyk ma przyjemny zapach !

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam maslo do ciała dla dzieciaków z Dermedic. Jest rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam żel do mycia twarzy tej firmy. Całkiem całkiem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.